  • Data: 2011-05-23 23:20:51
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-G3
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-23 21:01, Marek Wyszomirski wrote:
    > Matryca piękna, kultura wykonania i ergonomia też. Mnogość funkcji poraża
    > (pewnie większości nie wykorzystam).

    Znam to uczucie, chociaż ostatnim razem sam szybko ochłonąłem bo zmiany
    pomiędzy moim A700 i A900 nie są jakieś astronomiczne i jedynie kąt
    obiektywów mi pozmieniało :) Za to skok w z A100 do A700 to było coś :)

    > Niestety chyba będę musiał składać
    > reklamację - z obiektywami bez silnika nie działa ostrzenie metodą
    > detekcji kontrastu. pewnie i tak bym z tego nie korzystał, ale skoro
    > kupuję fabrycznie nowykorpus, to wszystkie funkcje przewidziane w
    > specyfikacji powinny działać prawidłowo. Jeszcze sprawdzam, czy na pewno
    > czegoś nie pokręciłem w ustawieniach, ale coraz więcej wskazuje, że aparat
    > wróci do sklepu celem wymiany.

    Najpierw niech Ci inny user potwierdzi, że działa i jak, bo może tak ma
    być. Pewnie ostrzenie takie jest głośne i ewentualny film (do którego
    pewnie niedaleko) zawierałby brzydkie odgłosy. Już raz tak widziałem jak
    do sklepu wleciał zdenerwowany klient, zapytał postronnego świadka czy
    jemu działa podczas filmowania zoom, po czym jak usłyszał "tak" to
    naubliżał obsłudze, postraszył sądem i wyleciał z sklepu wkurzony na
    maksimum :)
    ... a jego ixus tak po prostu ma, że filmując ma zblokowane te funkcje, bo
    po prostu by zgrzytał za głośno.

    :)

    --
    ,~