  • Data: 2009-10-25 18:50:54
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-Fz18 czy G11
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą uwielbiam takie odpowiedzi...

    No właśnie...

    Ja też się gryzę, czy kupić Canona G11 z jego lekkością, czy Nikona
    D5000 z jakością zdjęć, ale też gabarytem i wagą (no i ceną).

    Chyba nikt za bardzo nie pomoże Ci w wyborze, bo to Ty określasz
    przeznaczenie i pożądaną jakość zdjęć.

    Ostatnio - mimo że bywałem tam wielokrotnie - odkryłem ciekawą funkcję
    tej strony:
    http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM

    Twojego modelu tam chyba nie ma, ale możesz wybrać do porównania cś
    zbliżonego. Inna strona gdzie można tak porównywać to:
    http://www.dkamera.de/testbericht/panasonic-lumix-dm
    c-gh1/bildqualitaet.html

    Może to Ci coś pomoże.

    #:-)