  • Data: 2009-11-24 07:36:53
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-FZ38 czy Canon PowerShot SX1 IS?
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4b0b8698$1@news.home.net.pl...

    > ---
    >
    > Zatem ja mam zlej jakosci, bo 2 razy tanszy.
    > Od roku go uzytkuje regularnie na zmiane z oryginalem
    > i ciagle trzyma duuuzo lepiej niz oryginalny.
    To taka loteria. W kamerze też mi kiedyś taki tani lepiej trzymał przez rok, a
    później wogóle przestał trzymać. Ale cena była taka, że nawet kupując co roku
    nowy i tak się opłacało :-)

    > A wracajac do tematu - nie wiem jak jest w Canonie, ale do FZ28
    > trudno przykrecic filtry. W zasadzie tylko męka z Cokinem,
    > co amatorowi szczerze odradzam (sam jestem amatorem)
    Nie prawda. W FZ18-28-38 jest gwint 46mm. Jest co wybierać w tym rozmiarze i
    nawet nie drogo. Sam używam filtry Hoya HMC polaryzacyjny i uv. W ofercie są
    również filtry efektowe, szare, soczewki itp.

    Pozdrawiam
    Wojtek