  • Data: 2009-01-06 16:53:51
    Temat: Re: Panasonic G1 - macałem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > No dobrze, w końcu nie wiem co słyszałeś. Ale ja bawiąc sie tym aparatem
    > ewidentnie słyszałem i czułem prace właśnie migawki. A że hybrydy potrafią być
    > prawie bezgłośne można najłatwiej wytłumaczyć wielkoscią migawki w nich i w G1.
    > Z drugiej strony nie wierze w tak realistyczny odgłos z mikro-głośniczka, żeby
    > doświadczona osoba mogła go pomylić z rzeczywistą pracą lustra.

    No właśnie nie do końca. Za głośno było jak dla mnie na samą migawkę,
    tym bardziej, że migawka centralna powinna być nawet cichsza od
    szczelinowej (podejrzewam, że G1 ma właśnie centralną). Jednak łomot
    lustra, jak w moim Pentaksie to nie był. Może to tylko było moje
    złudzenie, że czułem poruszenie, bo przecież migawka nie jest na tyle
    ciężka, żeby dawać takie wrażenie.

    > Ja też się musze niezgodzić.

    Jednak wydaje mi się, że moda i przekonanie, że lustrzanką to dopiero
    będę dobre zdjęcia robił. A zobacz po forach i na grupie ile jest postów
    w stylu - kupiłem lustrzankę - czemu wychodzą mi takie słabe zdjęcia?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne