  • Data: 2009-01-05 16:10:35
    Temat: Re: Panasonic G1 - macałem
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Jan 2009 16:19:41 +0100, dominik wrote:
    > Cena szkieł jest uwarukowana wieloma czynnikami. FD to system który nie
    > ma nowych korpusów i szkieł, ale wiele ludzi go wciąż używa. To zmienia
    > postać rzeczy.

    Na tyle zmienia, ze srednia polka klasy 70-210/4 jest do wziecia za
    stowe. Mowilismy o top szklach. FD 85/1.8 oddalem za mniej niz 100EUR,
    jak chcesz zlowic wersje 1.2, przygotuj wieksza kase.

    > Dla jednego to tanio, dla innego nie.

    Wez dla porownania z ta L-ka np EF 17-40... 24/1.4 akurat latwo porownac
    wprost. FD 300/4L rowniez.

    > Chcesz naprawdę świetny, bardzo tani i za grosze obiektyw?

    Nie mowilismy o moich potrzebach zakupowych, tylko o tym, ze topowe
    szkla nie tanieja az tak bardzo... a 50mm to pare w swoim zyciu
    ,,przerobilem'', ruskie 50/2 nawet chyba mam obecnie w M39...

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns