    From: "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panasonic DMC-TZ7 vs Canon SX200 is
    Date: Mon, 6 Jul 2009 22:45:09 +0200

    tak więc canona zdyskwalifikowałem, to ma być sprzęt zupełnie amatorski a
    brak możliwości użycia zoomu podczas kręcenia filmów to dla mnie poważna
    wada.
    jako konkurent lumixa tz7 doszedł samsung WB550, gość z fotojokera stasznie
    podniecał się tą szerokokątną optyką schnejdera w samsungu ale mieli tylko
    wb 500 a wolałbym dołożyć i kupić WB 550 choćby z uwagi na to złacze HDMI.
    Niestety nie wiać na rynku czy choćby na allegro, które jest jakby namiastką
    rynku wielkiego wysypu tych samsungów więc nie wiem na ile 550 będzie
    dostępny.

    Z tego co widzę przynajmniej w kategoriach, które dla mnie są istotne firmy
    z tradycją typowo fotograficzną jak CANON i OLYMPUS odpadają a mocne strony
    pokazują dość młodi konkurenci w branży foto.