    From: "Robbo" <p...@a...nie.mam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panasonic DMC FZ-28E, czy warto?
    Date: Sat, 29 Aug 2009 19:09:42 +0200

    > Jesli mozesz rzuc kilka fotek zrobionych z uwzglednieniem ostrego
    > naslonecznienia i ciemniejszych miejsc w kadrze.

    OK. Jak się pogoda poprawi.
    Byłem ostatio w lesie. Na drzewie była huba na wysokości
    mojej głowy. Przykucnąłem. Przyłożyłem aparat do pnia,
    kierując obiekty w górę. Huba wyszła czarna, za to korona
    drzewa jasna. Aparat ma automatyczną kompensację
    światła tylnego. Albo nie zadziałała, albo nie wiem jak korzystać,
    albo zbyt wiele się spodziewałem. Próby nie powtórzyłem,
    bo okazało się, że obok było gniazdo os i dwie mnie solidnie
    ucięły, więc uciekłem czym prędzej. Niemniej do tematu
    wrócę.