  • Data: 2009-08-26 12:19:00
    Temat: Re: Panasonic DMC FZ-28E, czy warto?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robbo pisze:
    > Ja przyznaję jej rację. Oglądałem naprawdę sporo zdjęć
    > z obydwu aparatów i mam wrażenie, że ani jedno z FZ28 nie było
    > ostre. Wybrałbym Canona, gdyby nie to, że nienajlepiej
    > radzi sobie z filmami (brak stabilizacji?) oraz naczytałem się
    > o problemach z mechaniką obiektywu.
    > Ale być może nasze wrażenie, co do braku ostrości FZ28
    > jest mylne i spowodowane jakimś nieznanym nam czynnikiem...?
    > Jeśli ktoś ma pomysł, dlaczego tak, a nie inaczej odbieramy
    > zdjęcia z Panasonicka (mimo, że wygrywa on z konkurencją
    > w wielu testach), to proszę uprzejmie o wypowiedź na ten temat.

    Nawet w dziale sample w wspomnianym teście na dpreview te z Canona się
    lepiej prezentują
    http://www.dpreview.com/reviews/q209grouplongzoom/pa
    ge17.asp
    A porównania na wysokich ISO w tej klasie sprzętu można sobie darować i
    tak będzie bardzo kiepsko. Co do awaryjności obiektywu u Canona się nie
    wypowiadam, choć z drugiej strony nie da się ukryć że na Ceneo nie
    brakuje pozytywnych opinii.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.