  • 81. Data: 2009-01-20 13:54:01
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > Widze, że próbujesz cały czas prowokować tymi Mpix, wiec udam, że się dałem
    > nabrać ;)
    > Co ci da te 20-30 Mpix, skoro szczegóły i tak szum zeżre? Pomijając fakt, że
    > śmiem wątpić, czy nawet osławione Zuiczki ;) są w stanie przenieść taką
    > rozdzielczość przy tak małej matrycy.

    Tzn. jak małej?

  • 82. Data: 2009-01-20 13:59:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Do Canona 5D Mk II trzeba było ściągać Zeissowskiego Plannara, żeby
    > wyciągnąć na statywie z pełnej klatki 21Mpix. Z kitem dochodził do
    > 18Mpix.

    Kto i jak to zmierzyl???? :::::::::)))))))))

  • 83. Data: 2009-01-20 13:59:42
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Widze, że próbujesz cały czas prowokować tymi Mpix, wiec udam, że się
    > dałem nabrać ;)
    > Co ci da te 20-30 Mpix, skoro szczegóły i tak szum zeżre?

    Nie zezre.

    Co wyjdzie jakas wieksza matryca ktos jojcy, ze szum zezre,
    ze obiektywy nie dadza rady, ze w tylku go szczyka itd ;)

    A tu jak widac technologia jednak wolniej ale nada idzie
    do przodu. Widac chocby po tym aparacie - moze spokojnie
    konkurowac z popularnymi lustrzankami jakoscia obrazu,
    a latwoscia uzytkowania pewnie je leje...

    > Pomijając
    > fakt, że śmiem wątpić, czy nawet osławione Zuiczki ;) są w stanie
    > przenieść taką rozdzielczość przy tak małej matrycy.

    I nie musi.
    Niech obiektyw narysuje z 15Mpix a matryca ma ze 30.
    Bedzie dobrze.

  • 84. Data: 2009-01-20 14:03:25
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Tzn. jak małej?

    Tzn. 4/3. Bo jak dotąd z rozdzielczościami pow. 20Mpix mamy do czynienia na
    matrycach FF.

  • 85. Data: 2009-01-20 14:10:24
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Kto i jak to zmierzyl???? :::::::::)))))))))

    Nie pamiętam czy była recenzja w FOTo czy Foto Video, w którejś z gazet.
    Test robiony w studiu dla MTF 50.

    wer

  • 86. Data: 2009-01-20 14:11:03
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Do Canona 5D Mk II trzeba było ściągać Zeissowskiego Plannara, żeby
    > wyciągnąć na statywie z pełnej klatki 21Mpix. Z kitem dochodził do
    > 18Mpix. Więc 20Mpix z mniejszego przetwornika to fantazja :)

    Zwłaszcza, że on jest mniejszy prawie 4 razy...

  • 87. Data: 2009-01-20 14:21:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > Zwłaszcza, że on jest mniejszy prawie 4 razy...

    Licz lepiej w drugą stronę.

    10Mpix w E400 to 40Mpix w FF. A ja te 10Mpix spokojnie wypełniam kitem i stałkami.

  • 88. Data: 2009-01-20 14:27:27
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > 10Mpix w E400 to 40Mpix w FF. A ja te 10Mpix spokojnie wypełniam kitem i
    stałkami.

    Fakt :) Co do szkieł to nawet chyba Ci rację przyznam. Chociaż do 25Mpix
    jeszcze trochę zostało ;)

  • 89. Data: 2009-01-20 14:34:36
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 14:59:42 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > a latwoscia uzytkowania pewnie je leje...

    > I nie musi.
    > Niech obiektyw narysuje z 15Mpix a matryca ma ze 30.

    i filtr AA nie bedzie potrzebny

    --
    www.warszawski.info

  • 90. Data: 2009-01-20 14:46:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    grzybu pisze:
    > Jak dla mnie jakość obrazu bardzo dobra.

    Poprawna co najwyżej.
    Ale bez rawa to se można teoretyzować.

    > Zaskakująco wysoka jest też jakość kitowego szkiełka.

    No akurat tego nie widać na jpg.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl