  • 11. Data: 2009-01-19 16:16:59
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: j...@g...pl

    On 19 Sty, 16:53, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Znów sobie nadinterpretujesz.

    Znowu forumowy "madrala" rżnie głupa, gdy fakty stają się niewygodne.

    > A350 ma 14Mpix, gdy G1 ma 12Mpix,

    A na jakiej powierzchni są umieszczone te pikseliki?

    > A350 ma rok, panas dopiero jest w sprzedaży

    Ale przecież Sony to taka mega wyczesana technologia, ze nawet Nikon
    się nia podpiera. A Panasonic to przecież takie AGD ....

    > A350 jest tańszy, G1 jest drożej, ale to nowość, zresztą zobaczymy po
    > ostatnich rewelacjach cenowych

    Gdyby A350 miał kita z prawdziwego zdarzeniaa , a nie ztyczkę do
    obiektywu to ta różnica 100zł w cenie by się pewnie wyrównała. Poza
    tym A350 nie ma obrotowego LCD i LV z prawdziwego zdarzenia, tylko
    takie ćwierć LV.

    > Poziom szumów jest bardzo zbliżony, choć G1 o wiele fajniej odszumia.
    > Przepaści nie ma więc zdecydowanie.

    hahahahahahaha

  • 12. Data: 2009-01-19 16:18:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > Tu za wiele bym się nie spodziewał, bo to jest oferta dla amatorów, którzy
    > pstrykali dotąd kompaktami. Najsensowniejsze będzie pewnie to 7-14.

    Jakie 7-14? Za ile?

    > Ale już
    > 1.7/cus-tam (przepraszam, ale nie mam głowy do ichnich ogniskowych) będzie
    > raczej atrapką jasnego szkła dzięki byczej głębi ostrości.

    Przepraszam czym???

    Jesteś kolejnym gościem, dla którego jasność szkła to wyłącznie GO z
    dokładnością do milimetrów?

  • 13. Data: 2009-01-19 16:19:59
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Jesteś kolejnym gościem, dla którego jasność szkła to wyłącznie GO z
    > dokładnością do milimetrów?

    Tak, bo resztę (1/x sek.) mogę załatwić odpowiednio wysokim ISO, taki urok
    cyfrówek.

  • 14. Data: 2009-01-19 16:23:12
    Od: j...@g...pl

    On 19 Sty, 17:18, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Jakie 7-14? Za ile?

    Panasonic - Leica, chyba nawet z OIS, ale nie jestem pewien na 100%.

  • 15. Data: 2009-01-19 16:25:15
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Jakie 7-14? Za ile?

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=7876

    O tym myślałem, to szkła, które mają pojawić się w tym roku. Innych teraz
    nie będzie, poza jakimś megazoomem do wersji z video.

  • 16. Data: 2009-01-19 16:27:25
    Od: j...@g...pl

    On 19 Sty, 17:19, "kurdybanek" <k...@a...pl> wrote:

    > Tak, bo resztę (1/x sek.) mogę załatwić odpowiednio wysokim ISO, taki urok
    > cyfrówek.

    Tak wysokie ISO... na przykład wysokie ISO A350 która szumi
    bardziej .... hehehehe

  • 17. Data: 2009-01-19 16:33:15
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Tak wysokie ISO... na przykład wysokie ISO A350 która szumi

    Np. 6400 z 5d MkII. Które "na oko" szumi jak ISO 800 z tego Panasa. A to
    przecie ekwiwalent 16 razy jaśniejszego szkła...

  • 18. Data: 2009-01-19 16:34:20
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Np. 6400 z 5d MkII. Które "na oko" szumi jak ISO 800 z tego Panasa. A to
    > przecie ekwiwalent 16 razy jaśniejszego szkła...

    Miało być 8 razy...

  • 19. Data: 2009-01-19 16:34:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > Tak, bo resztę (1/x sek.) mogę załatwić odpowiednio wysokim ISO, taki urok
    > cyfrówek.

    No właśnie widać w tym porównaniu G1 i A350 jak to możesz podkręcić sobie ISO :>>>

    Wiesz, nie opowiadaj takich bzdur publicznie, bo cię ludzie zabiją śmiechem.
    Fascynacja kalkulatorkami DOF kiedyś przechodzi.

  • 20. Data: 2009-01-19 16:36:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@g...pl wrote:

    > Panasonic - Leica, chyba nawet z OIS, ale nie jestem pewien na 100%.

    Jak z IS to będzie pewnie kosztowac tyle co E30+zwykły 7-14 :>