  • Data: 2009-01-22 16:13:03
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx napisał:

    > z ta niezloscia sie nie zgodze
    > jedyne reklamy aparatow jakie widzialem w polskiej TV to Sony, Panasonic
    > i chyba kiedys jakis Nikon...

    Polska jest ewenementem jeśli chodzi o wpływ reklamy telewizyjnej na
    sprzedaż. Na świecie dominuje jednak prasa i outdoor. Tutaj widziałem
    sporo Olympusa. OK, można mieć pretensje że nie dostosowali medium do
    kraju, ale podobny "błąd" popełnił Canon. Mało w telewizji (choć
    istnieją) za to masa reklam zewnętrznych i w prasie.

    m.
    --
    A killfile rośnie, rośnie, rośnie
    score kołysze się u stóp