  • Data: 2009-01-23 07:32:32
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Polska jest ewenementem jeśli chodzi o wpływ reklamy telewizyjnej na
    > sprzedaż. Na świecie dominuje jednak prasa i outdoor. Tutaj widziałem
    > sporo Olympusa. OK, można mieć pretensje że nie dostosowali medium do
    > kraju, ale podobny "błąd" popełnił Canon. Mało w telewizji (choć
    > istnieją) za to masa reklam zewnętrznych i w prasie.

    nic dziwnego skoro 90% populacji oglada wylacznie 4 te same kanaly
    Reklama w gazetach do mnie nie dociera, bo jedyne gazety jakie kupuje sa
    dla dzieci. Wiadomosci w "gazetach fachowych" sa nie dosc ze
    przeterminowane, to obarczone powaznym bledem sponsoringu. Outdoor to
    pewnie znaczy bilboard - byc moze w Warszawie wystepuje, ale nie u mnie.
    Najbardziej zauwazalna reklama sa dla mnie flejmy na grupie ;) mimo iz
    zupelnie nieprzydatne.
    Marx