  • Data: 2009-01-22 06:57:28
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > No piszę: tulejka na plaster, gumkę albo inny drut, byleby
    > obudowy trzymała.
    daj spokoj, nikt praktycznie tego nie stosuje poza kilkoma wariatami z
    p.r.f.c... ;)

    > Padła sugestia że "posiadaczowi lustrzanki coś się wciśnie" i był
    > między tym filtr - szukam przypadków dla których obiektem wciskania
    > ma byc akurat posiadacz lustrzanki.
    j/w - do kompaktow nie zaklada filtrow praktycznie nikt...

    > BTW: sugeruję na allegro popatrzeć na filtry i zastanowić się
    > do czego są kupowane wszystkie filtry 49mm i mniejsze.
    do kamer?
    nie mam pojecia, ale wiem, ze niewiele osob doklada cokolwiek do
    kompaktow, szczegolnie tzw laikow ktorzy nawet na to nie wpadna, ze
    istnieje cos takiego jak tulejka, a polar kojarzy im sie z ubrankiem na
    zimne dni
    Marx