  • Data: 2009-01-20 10:27:54
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gl4844$26lf$1@opal.icpnet.pl...

    > Nie, poza przypadkami, które podał Janko i gdzie można użyć byle jakiego
    > statywu lub nawet jego ersatzu.
    >
    > Ciekaw jestem też jak w praktyce wygląda efektywność stabilizacji dla
    > takiego UWA (może ktoś napisze z praktyki). Bo zakładając ekwiwalent
    > ogniskowych 16-35, to stabilizujemy czasy przeważnie dłuższe niż 1/10
    > sekundy, a wtedy oprócz mikroporuszeń możemy (teoretycznie) mieć do
    > czynienia z większymi przesunięciami.

    Przy ekwiwalencie 28mm dla 1/2 s dla mnie problemem staje się kiwanie ciała
    przód/tył - muszę się o coś oprzeć - oraz poruszanie aparatem góra/dół w
    rytm oddechu. Jeśli się o coś oprę i wstrzymam oddech to jest ok. Drżenie
    ręki stabilizacja bez problemu likwiduje.

    Nie wiem, jak dla szerszego kąta, bo nie mam

    Pozdrawiam
    Winetoo