    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pamietacie magnetowidy to pomózcie - mam uwalone Sanyo
    Date: Wed, 7 Oct 2009 14:45:46 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hahn5c$847$1@inews.gazeta.pl...
    > Powitanko,

    > Mozna, inne czesci tez, jest na Wolumenie czlowiek, ktory tym handluje.
    > Ma stoisko w alejce najblizszej Kasprowicza, handluje glownie chemia do
    > elektroniki i wlasnie czesciami do video i to znacznie tanszymi niz
    > znalezione w necie sklepy.
    >

    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    ------

    Juz naprawiłem ten magnetowid!
    Załozyłem nie bez trudu (krótki) pasek kupiony wiele lat temu na gieldzie
    elektronicznej w Łodzi. Ale postanowilem dokupic nowy komplet i niech lezy
    (tez pewnie stanie sie stary kiedys).
    Magnetowidy odchodza w przeszłosc i czesci do nich bedzie kiedys coraz
    mniej. Na razie magnetowid pracuje jak nowy. Stary pasek powyciagał się.
    Guma stała sie bardzo ciagliwa. Nic dziwnego, ze magnetowid nie chciał
    pracować.
    Ten, który lezał w zapasie wydaje sie byc bez zmian jak w chwili zakupu, ale
    pewnie nie bedzie miał takiej trwałosci jak nowy? Nie mam pojecia ile taka
    nieuzywana guma moze lezec bez uszczerbku?
    --
    Jestem z Łodzi, a na Wolumenie nie byłem juz ze 20 lat. Jazda tam byłaby
    zbyt kosztowna. Mysle ze w Łodzi tez sie da kupic, bo ja kupowałem na

    pozdrawiam - Janusz