eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie? › Re: Pamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie?
  • Data: 2016-05-15 16:31:44
    Temat: Re: Pamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie?
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-15 o 16:17, Chris pisze:

    > Ogólnie nie ale jak chciałeś najlepsze i najbardziej stabilne to podałem
    > model :)

    Ten model, który podałeś nawet widnieje na liście ( choć jedna litera
    się różni, podejrzewam, że nie były kiedyś te moduły sprzedawane w
    parach, tylko pojedynczo, stąd trochę inne oznaczenie - na liście na
    stronie Asrock brakuje "X2" w modelu )

    > Asus miał problem ze stabilnością, rozwiązaniem często okazywało się
    > zwiększenie napięcia dla pamięci choć nie zawsze dawało to rezultat.

    Kaszana:( I to Asus:(

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL#TVP.PL