  • 151. Data: 2017-09-07 15:55:26
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 03:30, LordBluzg(R) pisze:

    > Chuj mnie obchodzi Twoje zdanie :) Wrzuć mnie do KF i po kłopocie.
    > Ty też jesteś ciekawostką. Zawsze jak się chcę rozbawić to Cię czytam.
    > Masz często odloty jak Rajoner z Dublina. Tanie ale skuteczne. Nie
    > powiem że masz dowcip niskich lotów ale rozbawiasz mnie na poziomie
    > pierwotnym, znaczy, mogę rechotać wtedy pierdząc w siedzenie bez
    > problemu :)

    Skąd się biorą takie prostaki i chamy?
    Won ponownie do kibla.

    --
    animka

  • 152. Data: 2017-09-07 17:34:33
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Jeszcze raz siebie zacytuje - "wystarczy sformatować kartę pamięci i nie
    > nadać jej litery aby zobaczyć magię znikającego napędu"... Znika ten napęd
    > czy nie znika w eksploratorze Windows?

    Łżesz bezczelnie - napisałeś: "wystarczyło sformatowanej partycji nie
    przydzielić literki aby Windows *w ogóle* nie widział takiej karty". Potem
    brnąłeś dalej: "w "zarządzaniu dyskami" sam napęd był widoczny ale tylko
    jako pusty".

    > Z mojej strony mowa była TYLKO o zmianach zachodzących w oknie
    > eksploratora Windows. Nic innego nigdzie nie sprawdzałem bo nawet o tym
    > nie pomyślałem aby szukać odpowiedzi w obsłudze dysków, bo ta funkcja w
    > tej konkretnej sprawie nie była mi do niczego potrzebna.

    Łżesz bezczelnie - napisałeś: "Tu były wątpliwości czy również w opcji
    "panelu sterowania" - "zarządzanie dyskami" również był niewidoczny, otóż
    nie, tu sam napęd jest widoczny, ale tylko jako "pusty napęd""

    > Tym razem ja kończę,

    Tak samo głupio, jak zacząłeś. A zacząłeś stwierdzeniem, że - cytuję:
    "wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby Windows w
    ogóle nie widział takiej karty.", co jest piramidalną bzdurą.
    I co było do udowodnienia.

    JoteR

  • 153. Data: 2017-09-08 08:57:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Sep 2017 09:16:57 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Jakieś konkrety, tz jak rozumieć "kiedyś" a "teraz", od której
    > wersji
    > Androida jest praktykowany ten nowy podział pamięci przez
    > producentów?

    Od 4.4.

    --
    Marek

  • 154. Data: 2017-09-08 23:24:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59afded7$0$15207$6...@n...neostrada.pl

    > naziemne nadajniki i ponosić tego koszty, powinni wykorzystywać satelity.

    Będą raczej ;) opóźnienia. Zobacz, na jakich wysokościach
    (licząc od gruntu -- jak samoloty) latają telekomunikacyjne
    satelity. ;)

  • 155. Data: 2017-09-09 11:31:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59afded7$0$15207$6...@n...neostrada.pl

    > Będą raczej ;) opóźnienia. Zobacz, na jakich wysokościach
    > (licząc od gruntu -- jak samoloty) latają telekomunikacyjne
    > satelity. ;)

    Takie opóźnienia nie są czymś co by dyskwalifikowało satelity jako
    łącze. Widzę nawet pozytywy - dużo trudniej gadułom będzie przerywać
    wypowiedź rozmówcy w "pół słowa".

  • 156. Data: 2017-09-09 11:32:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-08 o 08:57, Marek pisze:

    > Od 4.4.

    Oj, nie praktykowałem jeszcze z niczym powyżej 4.2.2. Tak więc trudno mi
    się odnieść.

  • 157. Data: 2017-09-09 17:38:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59b3b4e0$0$5150$6...@n...neostrada.pl

    > Takie opóźnienia nie są czymś co by dyskwalifikowało
    > satelity jako łącze. Widzę nawet pozytywy - dużo
    > trudniej gadułom będzie przerywać wypowiedź
    > rozmówcy w "pół słowa".

    Będziesz miaU efekt znany z TV -- dłuuuuugotrwałe oczekiwanie odpowiedzi...
    Wchodzenie w pół słowa nie jest powodowane dobrą jakością, ale chamstwem...
    Bywa, że takie przerywanie jest powodowane czymś innym niż chamstwo, lecz
    raczej ;) niewiele ma wspólnego z dobrą jakością połączeń, dlatego duże
    opóźnienia nie poprawią sytuacji -- nie przestanie cham być chamem tylko
    dlatego, ze zabraknie telefonu. :)

    Można przeprowadzić eksperyment -- poprowadzić debatę polityczną via
    satelity telekomunikacyjne. ;) Stawiam na to, że wchodzenie w pół
    słowa nie zaniknie, lecz wejścia ;) będą mniej zrozumiałe dla
    słuchaczy...

  • 158. Data: 2017-09-09 17:49:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59b3b51f$0$5150$6...@n...neostrada.pl

    > Oj, nie praktykowałem jeszcze z niczym powyżej 4.2.2.

    Obecnie:

    - trudno znaleźć A 4.x
    - najnowszy A to A 8.x
    - chyba najpopularniejszym A jest A 6.x

    Pod względem organizacji ,,dysku'' przełomowym
    jest A 6 -- pozwala kartą mikroSD przedłużyć
    ,,pamięć wewnętrzną''. Wcześniej kona polityczny
    podział na ,,dane jusera'' i ,,dane systemowe''...

  • 159. Data: 2017-09-09 22:38:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > /.../
    >
    > Pod względem organizacji ,,dysku'' przełomowym
    > jest A 6 -- pozwala kartą mikroSD przedłużyć
    > ,,pamięć wewnętrzną''.

    Coś Ci się pomiszało

  • 160. Data: 2017-09-10 08:58:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > satelity telekomunikacyjne. ;) Stawiam na to, że wchodzenie w pół
    > słowa nie zaniknie, lecz wejścia ;) będą mniej zrozumiałe dla

    E tam, zaraz chamstwo, może być po prostu gaduła któremu chamstwo jest
    całkowicie obce.

    I wcale nie takie dłuuugie te oczekiwania, na dodatek łatwo do tego
    przywyknąć. Tak więc myślę że przeciwwskazanie dla telefonii via
    satelita, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko opóźnienia ma niewielką
    zasadność.

    Przecie większość tych tzw telekonferencji to właśnie za pomocą
    łączności satelitarnej.