  • 141. Data: 2017-09-06 13:41:10
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > intensywnie, wliczając w to nagrywanie rozmów i ich
    > ,,bezszelestne'' podsłuchiwanie. ;)
    >
    > Miałem też świadomość tego, co mi wolno (niemal nic)
    > i czego mi nie wolno...
    >

    > Z biegiem lat ;) rozstawałem się i z obróbką dźwięku,
    > i z telefonami w ogóle...
    >
    > Przed niemal trzydziestu laty miałem wpisane w zgłoszenie
    > rejestracyjne ,,usługi fonograficzne'' -- które urzędniczka
    > rozszyfrowała jako nielegalne kopiowanie płyt i kaset. :)
    > Wyjaśniłem jej, że nie chodzi o piractwo, lecz o obróbkę
    > dźwięku, której to zaprzestałem (zaprzestawałem stopniowo)

    podziemna-kolej-waskotorowa-w-Londynie

> [...]
    > - oraz kupowanie
    >
    > via net...
    >
    > -=-
    >
    > IMO możesz pogadać z przedstawicielami opów telefonicznych
    > -- zaproponować im potraktowanie Cię jak klienta, czyli
    > jak usługobiorcę. Może nawet nie zdają sobie sprawy
    > z istnienia takich martwych miejsc w drugiej połowie
    > drugiej dekady (niespełna 2.5 roku do kolejnej
    > dekady -- trzeciej) XXI wieku w centrum Europy...
    >
    > Telefon jest znany od (co najmniej) kilkuset lat,
    > ,,elektryczny'' od około 150, zaś GSM (wcześniej
    > były różne inne bezprzewodowe) w Polsce -- ze 20 lat...

    Niestety nikt takich kryteriów jak wydajność anteny nadawczo-odbiorczej
    nie bierze pod uwagą w dzisiejszych telefonach. Zadałem kilka pytań w
    tym temacie nawet na specjalistycznych forach, i odnoszę wrażenie że nie
    do końca zostałem zrozumiany o co mi tak właściwie chodzi.

    Co do przeżytku telefonii komórkowej w opcjach jak ona funkcjonuje, to
    istotnie nie sposób uniknąć wrażenia że mamy do czynienia z jakimś
    bublem do kwadratu. Operatorzy zamiast stawiać jakieś prymitywne
    naziemne nadajniki i ponosić tego koszty, powinni wykorzystywać
    satelity. Na pewno taniej i więcej zadowolonych klientów. Poza tym
    odpadają koszty dzierżawy pasma. Trudno pojąć powody dlaczego operatorzy
    nadal wola zabawiać się w orkę za pomocą wołów, zamiast wykorzystywać
    nowoczesne traktory.

    Zdaje się każesz mi liczyć na cud, czyli aby usługodawca zaczął
    traktować mnie jak jak tego z którego kieszeni ma utrzymanie.. Tu nie
    np. Norwegia gdzie składasz wniosek o sprawny telefon a ichni Telekom ma
    na wywiązanie się ze zlecenia określony termin.

  • 142. Data: 2017-09-06 13:42:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-05 o 18:02, RadoslawF pisze:

    > Żadna sztuka jak kupujesz telefon za dwa tysiące a tablet za pół tysiąca.
    > Porównaj coś w podobnej cenie.
    >

    > Pozdrawiam

    Tu cię zaskoczę, za tablet zapłaciłem sporo więcej niż za telefon. W
    czasie zakupu był to wszystko mający, hit. Ale czy w tych pozytywach
    znajdowała się także wydajność baterii...? Już pisałem że telefon Acer
    przy mniejszej pojemności lepszą wydajność. Być może znaczenie dla
    wydajności ma też to że telefon jest o jakieś 5 lat młodszy, a więc
    możliwe że bateria nowszej generacji.

  • 143. Data: 2017-09-06 13:43:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > (używając Totalnego) rozpakowuję je do katalogu właściwego.
    > Mam na pulpicie ikonkę, po klinięciu której otwiera się
    > stosowna strona WWW z mapami w ZIPach... Mam też tak,
    > po kliknięciu której otwiera się stosownie ustawiony
    > Totalny...
    >
    > -=-
    >
    > Pomijając katalogi ,,zakazane'' -- wszystkie katalogi widzę...
    > Widzę i w telefonie, i w laptopie podłączonym za sprawą WiFi
    > do serwera FTP uruchomionego w telefonie... Rzecz jasna także
    > widzę i w telefonie, i w laptopie katalogi Osmanda.

    Tonący podobno i brzytwy się chwyta, - sądziłem że z rootem łatwiej
    będzie poszukać ten katalog z OsmAnd.

    W niczym nie ma/było problemu poza lokalizacją świeżo zainstalowanego
    OsmAnda, Nie wiem czym to idzie bo wcześniej nie miałem tego problemu.
    Coś pewnie z aktualizacjami tego programu tak zagmatwało że moja dość
    stara wersja Andka niezupełnie jest z tym programem kompatybilna. Jak
    rozwiązałem problem? Szarpnąłem się, pobrałem OsmAndem bezpośrednio
    "mapę świata", klikam w menadżerze plików na "karta SD" a tam OsmAnd bez
    żadnych dodatkowych zachęt widoczny już jak obraz na ścianie...

  • 144. Data: 2017-09-06 13:44:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-05 o 17:47, JoteR pisze:

> [...]
    > przekonania, że tak jest w istocie, jakiś sfrustrowany linuksiarz z
    > triumfem przytoczy ją w swoim grajdole lub na advocacy, a początkujący
    > redaktorzyna zabierze się za płodzenie kolejnego artykułu dla
    > opornych, tym razem o Reanimowaniu Kart Zepsutych Przez Brak
    > Windzianej Literki. Bo to przecież Plaga jest, w Internecie o tym aż
    > Huczy.
    > Ja bym obstawiał problem z czytnikiem typu 9in1, ale taka sytuacja
    > występuje także na laptopie?
    > (miał być EOD, ale ja słabego charakteru jezdem)

    Jaką błędną tezę? To ty wyskoczyłeś z jakimś idiotyzmem aby nośnika
    szukać bebechach systemu.. Dla usera nośnik ma być widoczny przede
    wszystkim  w eksploratorze Windows, sformatowanie nienadaniem litery tym
    konkretnym programem sprawia że napęd znika, co zresztą po sprawdzeniu
    sam potwierdziłeś. Więc nie wiem o co tak właściwie ten spór..

    Tak, występuje, w sumie od laptopa zaczynałem eksperymenty z tą kartą.
    Na stacjonarnym miałem czytnik najprostszy z najprostszych, taki
    obsługujący jeden typ karty. Np do microsd musiał być dodatkowo adapter.

  • 145. Data: 2017-09-06 14:49:30
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Jaką błędną tezę?

    Nosz kurważ, co za upierdliwy troll, w dodatku z daleko posuniętą amnezją.
    Masz tu swój własny cycat:
    "wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby Windows w
    ogóle nie widział takiej karty"
    Na sprostowanie, że to nie Windows, tylko Eksplorator, zaparłeś się jak
    głupi osioł, że tak potraktowana karta nie jest widoczna równiez w
    Menedżerze urządzeń ani Zarządzaniu dyskami. Co było i nadal jest bezczelnym
    łgarstwem.

    > Dla usera nośnik ma być widoczny przede wszystkim w eksploratorze Windows

    Eksplorator "widzi" woluminy z przydzielonymi literkami. Tzw. "user" nie ma
    możliwości nieprzydzielenia literki nośnikom wymiennym, bez użycia
    zewnętrznych programów a i to nie wszystkich - ale wtedy nie jest to już
    "user", tylko "advanced user". I nie odwracaj teraz kota ogonem, pisząc o
    Eksploratorze. Mowa była o systemowych narzędziach - Menedżerze urządzeń i
    Zarządzaniu dyskami, gdzie rzekomo również był niewidoczny ów nośnik z
    woluminem bez przydzielonej literki.

    > sformatowanie nienadaniem litery tym konkretnym programem sprawia że napęd
    > znika

    Kuźwa, napęd nie znika. "Znika" wolumin w Eksploratorze plików. Nie
    powtarzaj znowu tych bzdur.
    Zresztą sam napisałeś - cytuję: "sam napęd jest widoczny, ale tylko jako
    "pusty napęd"". Zaplątałeś się już w swoich łgarstwach. I nie zasłaniaj się
    "tym konkretnym programem" - mam zainstalowane obydwie wersje MTPW,
    *sprawny* czytnik i *sprawną* kartę - mogę na bieżąco weryfikować twoje
    idiotyzmy.

    > co zresztą po sprawdzeniu sam potwierdziłeś.

    Pokaż paluszkiem albo odszczekaj, bezczelny łgarzu.
    To, że nie rozumiesz tego, co przeczytałeś - to wiemy nie od dziś. Ale żeby
    na tej podstawie inputować innym swoje ułomności - to już trzeba mieć
    PiS-dzielską mentalność. Czyli zaprzeć się i łgać do upadłego.

    > Więc nie wiem o co tak właściwie ten spór..

    To już nie spór, tylko prostowanie oczywistych bzdur, popartych bezczelnymi
    łgarstwami.
    Nie, tym razem nie obiecuję EOD - wręcz przeciwnie: zełgaj coś jeszcze, a
    zostaniesz potraktowany tak, jak na to łgarz zasługuje.

    JoteR

  • 146. Data: 2017-09-06 15:30:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 14:49, JoteR pisze:

> [...]
    > Nie, tym razem nie obiecuję EOD - wręcz przeciwnie: zełgaj coś jeszcze,
    > a zostaniesz potraktowany tak, jak na to łgarz zasługuje.

    Jak mnie nie ma już co wkurwić, to czytam Trybuna. Zawsze skuteczny :D
    Powinien produkować takie tabletki do wkurwiania, sprzedawane w aptece
    100% skuteczności :D Dzisiaj nie rozwalił globalną, dostępną dla
    wszystkich łącznością GSM, opartą o satelity. Tym samym pobił mojego
    sąsiada, który twierdzi że GPS jest 2 kierunkowy i każda nawigacja
    wysyła swoją pozycję do satelity, czego mu nie próbuję nawet
    wytłumaczyć, bo to podobnie jak psu tłumaczyć całki. Nie ten typ
    intelektu :D
    --
    LordBluzg(R)

  • 147. Data: 2017-09-07 01:50:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Menedżerze urządzeń i Zarządzaniu dyskami, gdzie rzekomo również był
    > niewidoczny ów nośnik z woluminem bez przydzielonej literki.
    To sobie przydziel- jakąś niezajętą literkę w Menedżerze urządzeń i
    Zarządzaniu dyskami, albo podmień nas takie literki jakie chcesz.
    Czy w Twoim systemie wszystkie dyski, naędy sa widoczne, czy ustawiłeś,
    żeby nieaktywne dyski byly niewidoczne?

    --
    animka

  • 148. Data: 2017-09-07 01:53:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 15:30, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wysyła swoją pozycję do satelity, czego mu nie próbuję nawet
    > wytłumaczyć, bo to podobnie jak psu tłumaczyć całki. Nie ten typ
    To się Bluzgu nie odzywaj, nie wcinaj. Możesz Trybuna wrzucić do KF-a to
    obydwa jbędziecie mieli spokój ze swoim widokiem i Twoimi bluzgami.

    --
    animka

  • 149. Data: 2017-09-07 03:30:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 01:53, Animka pisze:

    > To się Bluzgu nie odzywaj, nie wcinaj. Możesz Trybuna wrzucić do KF-a to
    > obydwa jbędziecie mieli spokój ze swoim widokiem i Twoimi bluzgami.

    Chuj mnie obchodzi Twoje zdanie :) Wrzuć mnie do KF i po kłopocie.
    Ty też jesteś ciekawostką. Zawsze jak się chcę rozbawić to Cię czytam.
    Masz często odloty jak Rajoner z Dublina. Tanie ale skuteczne. Nie
    powiem że masz dowcip niskich lotów ale rozbawiasz mnie na poziomie
    pierwotnym, znaczy, mogę rechotać wtedy pierdząc w siedzenie bez problemu :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 150. Data: 2017-09-07 14:52:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > jak głupi osioł, że tak potraktowana karta nie jest widoczna równiez w
    > Menedżerze urządzeń ani Zarządzaniu dyskami. Co było i nadal jest

    Swoje teksty mające kogoś obrażać proponuję zachować na domowa dyskusje.
    I co złego widzisz w tym cytacie - znika napęd z okna "Komputer" czy nie
    znika? Jeszcze raz siebie zacytuje - "wystarczy sformatować kartę
    pamięci i nie nadać jej litery aby zobaczyć magię znikającego napędu"...
    Znika ten napęd czy nie znika w eksploratorze Windows?

> [...]
    > Menedżerze urządzeń i Zarządzaniu dyskami, gdzie rzekomo również był
    > niewidoczny ów nośnik z woluminem bez przydzielonej literki.

    Mądry jesteś po fakcie. Pokaż jakiś swój tekst gdzie opisywałeś taką
    procedurę z czasu sprzed zobaczenia mojej wiadomości. Bo w ten sposób
    ostatni cymbał może robić mądre miny.
    Z mojej strony mowa była TYLKO o zmianach zachodzących w oknie
    eksploratora Windows. Nic innego nigdzie nie sprawdzałem bo nawet o tym
    nie pomyślałem aby szukać odpowiedzi w obsłudze dysków, bo ta funkcja w
    tej konkretnej sprawie nie była mi do niczego potrzebna. Jesteś w stanie
    w tym swoim zacietrzewieniu to zrozumieć?

> [...]
    > zasłaniaj się "tym konkretnym programem" - mam zainstalowane obydwie
    > wersje MTPW, *sprawny* czytnik i *sprawną* kartę - mogę na bieżąco

    Jasne - komunikat Exploratora - "widzę dysk, nie widzę partycji". Nawet
    już nie wiem o czym ty tu. W exploratorze jak stoi byk - "Dysk
    Wymienny", który nagle znika, wg ciebie to nie dysk przestał być
    widoczny.. Może u ciebie w tym miejscu jest o partycji, w moich
    komputerach o dyskach.
    Sprawdzałem, z ciekawości po twoich uwagach, Jadnak czegoś co by mnie
    interesowało  w kontekście tego co napisałem, jakiegoś wyznacznika nie
    zobaczyłem.
    Twoje idiotyzmy niby mądrzejsze.

> [...]
    > Nie, tym razem nie obiecuję EOD - wręcz przeciwnie: zełgaj coś
    > jeszcze, a zostaniesz potraktowany tak, jak na to łgarz zasługuje.

    Tym razem ja kończę, Nie zamierzam wykłócać się z mało kulturalnym
    osobnikiem o jakieś jego tezy, które na dodatek zupełnie mnie nie
    interesują.