    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <59a2ee2f$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <onv9ub$2pr$1@news.icm.edu.pl> <oo0k0e$h0h$1@node2.news.atman.pl>
    <oo1d75$ttk$1@node1.news.atman.pl>
    <59a908c1$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobqjv$p1p$1@node2.news.atman.pl>
    <59abbf0c$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <oojprs$2hb$3@node1.news.atman.pl>
    <59ad8b6a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <oonga7$g9n$1@node2.news.atman.pl>
    <59afded7$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <oov27p$28c$1@node1.news.atman.pl>
    <59b3b4e0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hj$l2$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 10 Sep 2017 08:58:27 +0200

    > "Trybun" 59b3b4e0$0$5150$6...@n...neostrada.pl

    > Będziesz miaU efekt znany z TV -- dłuuuuugotrwałe oczekiwanie
    > odpowiedzi...
    > Wchodzenie w pół słowa nie jest powodowane dobrą jakością, ale
    > chamstwem...
    > Bywa, że takie przerywanie jest powodowane czymś innym niż chamstwo, lecz
    > raczej ;) niewiele ma wspólnego z dobrą jakością połączeń, dlatego duże
    > opóźnienia nie poprawią sytuacji -- nie przestanie cham być chamem tylko
    > dlatego, ze zabraknie telefonu. :)
    >
    > Można przeprowadzić eksperyment -- poprowadzić debatę polityczną via
> [...]

    E tam, zaraz chamstwo, może być po prostu gaduła któremu chamstwo jest
    całkowicie obce.

    I wcale nie takie dłuuugie te oczekiwania, na dodatek łatwo do tego
    przywyknąć. Tak więc myślę że przeciwwskazanie dla telefonii via
    satelita, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko opóźnienia ma niewielką
    zasadność.

    Przecie większość tych tzw telekonferencji to właśnie za pomocą
    łączności satelitarnej.