  • 81. Data: 2015-02-19 13:19:42
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-15 o 20:52, J.F. pisze:

    > Zwolnic pamiec :-)
    >
    > J.

    W jaki sposób? Na czym to ma polegać?

  • 82. Data: 2015-02-19 13:20:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-14 o 17:54, Marek pisze:

    > Aczkolwiek Android na pewno (początkowo) był krokiem w dobrym
    > kierunku. Ale czy dalszae jego "polerowanie" ma sens to już nie jestem
    > przekonany. Czas na coś nowego. Bardzo jestem ciekaw tekwfonów na
    > Ubuntu Touch.

    Nietrudno przecie zobaczyć że z każdą kolejna wersją Android staje się
    mniej przyjazny użytkownikowi.

  • 83. Data: 2015-02-19 13:56:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >W jaki sposób? Na czym to ma polegać?

    Cache wyczyscic, niepotrzebne pliki skasowac, aplikacje lub kilka
    odinstalowac ... a potem mozna probowac zainstalowac :-)

    J.

  • 84. Data: 2015-02-19 14:07:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Feb 2015 10:44:02 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zeby dodac 2 do 2 to wystarcza rejestry procesora, powazniejszy
    > program wymaga jednak jakiejs pamieci operacyjnej.

    Nie kombinuj. Moja wypowiedź to komentarz do:

    On Tue, 17 Feb 2015 19:11:35 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > W pamięci FLASH nie możesz robić obliczeń programem,

    Powyższe jest bzdurą, bo można.

    --
    Marek

  • 85. Data: 2015-02-19 17:49:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    wrote:
    >Powyższe jest bzdurą, bo można.

    Zalezy jak rozumiec "robic obliczenia programem".
    Sektorowy zapis do flash bardzo utrudnia swobodne uzycie, wrecz
    uniemozliwia.

    J.

  • 86. Data: 2015-02-20 00:08:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > resident).
    >
    > Wyjdź w końcu z tego muzeum, jest rok 2015. TSRy z MS-DOS., o Bosh....
    > Plis powiedz, że tylko chciałeś się pochwalić, że znasz ten skrót.

    Tak, oczywiście było to tylko odniesienie do starego terminu.
    ---
    "Termin" to też stary termin

  • 87. Data: 2015-02-20 00:10:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Chętnie zaimplementuję Twój pomysł w moim projekcie zamiast
    > ładować kod programu z Flash do SRAM i tam go uruchamiać :-)

    Argumenty do obliczeń mogą być w tablicy we w flash w przesterzeniu
    adresowej kodu.
    Nie ma potrzeby ich kopiowania do ram (aby ich użyć) bo nawet w
    najprostrzej arch. harvardzkiej są dedykowne instrukcje do ładowania
    rejestru wartością z przestrzeni kodu. Wynik obliczenia może być
    tylko w rejestrze procesora. Do takiej operacji arytmetycznej na
    tablicy i otrzymania wyniku operacji arytmetycznej nie potrzeba ani
    bajta zew. pam ram.
    ---
    No tak, ale ile by tych rejestrów musiało być, by uruchomić normalny
    program. Tyle co pamięci ?

  • 88. Data: 2015-02-20 09:04:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Feb 2015 00:10:49 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:
    > No tak, ale ile by tych rejestrów musiało być, by uruchomić
    normalny
    > program. Tyle co pamięci ?

    Nie mówimy o "standardowym programie" cokolwiek masz na myśli.

    --
    Marek

  • 89. Data: 2015-02-20 17:37:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54e5d4f0$0$2189$6...@n...neostrada.pl

    > Nietrudno przecie zobaczyć że z każdą kolejna wersją
    > Android staje się mniej przyjazny użytkownikowi.

    Ja tego nie widzę. Od początku nie jest
    przyjazny -- nie przynosi mleka do domu,
    nie sprząta mieszkania...

    Wracając do Here -- przyszłościowa, bo ukazuje stan z 2016/2017 roku...

    http://niezalezna.pl/64396-hgw-wymieni-most-lazienko
    wski-koszt-100-130-mln-zl-termin-2016-2017-rok

    Ale Googlasta też mnie ,,poprowadziła'' (w cudzysłowie, bo tylko na ekranie) na
    bezdroża -- zaproponowała mi skręt w lewo tam, gdzie nie ma tego skrętu od lat.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2015-02-20 18:08:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>