  • Data: 2015-02-14 09:11:02
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-12 o 11:20, J.F. pisze:

    > Ja bym powiedzial ze jest gwarancja ze nadal bedzie.

    Skoro tak, to co mam zrobić aby przeprowadzić aktualizacje Here?

    > To nie jest wspolna pamiec, to sa osobne nosniki. Na komputerze jakos
    > nie narzekasz ze nie bierze sobie wolnego miejsca z dowolnej partycji,
    > tylko mowi ze mu na c: zabraklo.

    No przecież wiem, ale w telefonie jest cała masa miejsca bez względu jak
    na to obliczamy - razem czy oddzielnie dla każdego nośnika.

    > Rola uzytkownika w tym, zeby porozstawial sobie jak chce.
    >
    > Do tego trzeba jednak wiedziec co te pamiec zajelo.
    >
    > J.

    Zajętość jest na dalszym planie, najważniejsze jest to wolne miejsce, na
    którym mimo swojego dużego rozmiaru niemożliwa jest aktualizacja
    niewielkich w sumie programów. Może faktycznie tu chodzi o pamięć RAM..
    Jednak w poprzednim telefonie taki komunikat o braku pamięci RAM
    pokazywał się gdy np. miałem włączonego Yanosika, który pracował w tle,
    w kombinacji z OsmAndem, jedno że pokazywał się komunikat to programy
    się podwieszały, a często nawet definitywnie zawieszały telefon.
    Natomiast ten nowy chodzi zawsze jak rakieta.