  • 1. Data: 2009-12-18 23:31:09
    Temat: Pamięć do starego HP Vectra VL ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Mam stareńkiego HP Vectra VL. Nowej pamięci 128M EDO RAM 66MHz nie kupię.
    Czy na warszawskiej giełdzie na Batorego mam szansę kupić coś z demobilu.
    Pytam ponieważ nie chcę jechać na próżno.
    PP

  • 2. Data: 2009-12-18 23:41:26
    Temat: Re: Pamięć do starego HP Vectra VL ?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** "PL(N)umber_One " <p...@g...pl> wrote:

    > Mam stareńkiego HP Vectra VL. Nowej pamięci 128M EDO RAM 66MHz nie kupię.
    > Czy na warszawskiej giełdzie na Batorego mam szansę kupić coś z demobilu.
    > Pytam ponieważ nie chcę jechać na próżno. PP

    Szukałeś na Allegro? Często sklepy z WGK (to praktycznie to samo co Batorego -
    tam jeszcze są bazary?) wystawiają. Ale tak egzotyczna część to szczerze mówiąc
    marne szanse na jakieś istotne informacje - tym się nie handluje bo na tym się
    nie zarabia.

    Z ciekawości - jesteś kolekcjonerem, że szukasz takiej części?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-12-19 00:54:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PL(N)umber_One pisze:
> [...]
    > Czy na warszawskiej giełdzie na Batorego mam szansę kupić coś z demobilu.
    > Pytam ponieważ nie chcę jechać na próżno.

    Ja mam taką pamięć (dobra) i mogę Ci sprzedać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-12-19 21:03:15
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

> [...]
    się
    > nie zarabia.
    >
    > Z ciekawości - jesteś kolekcjonerem, że szukasz takiej części?

    Szukam
    PP

  • 5. Data: 2009-12-19 21:08:05
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 19 Gru, 22:03, "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Batorego -
    > mówiąc
    > się

    > Szukam
    > PP
    >
    > --

    na aukcjach są pamięci 256 mb edo - 20 zł, 512 mb edo - 49 zl

  • 6. Data: 2009-12-19 21:55:57
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-19 22:08, Użytkownik Andrzej napisał:

    > na aukcjach są pamięci 256 mb edo - 20 zł, 512 mb edo - 49 zl

    Zdaje się że mylicie EDO z SDRAM.
    Kupienie 128MB EDO RAM to okazja, 256MB nie widziałem
    a 512MB nikt nie produkował.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-12-20 16:08:15
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RadoslawF <r...@w...pl> napisał(a):

    > Zdaje się że mylicie EDO z SDRAM.
    > Kupienie 128MB EDO RAM to okazja, 256MB nie widziałem
    > a 512MB nikt nie produkował.
    >

    > Pozdrawiam

    A no właśnie, jak to dokładnie jest, jak patrzę po różnych stronach, to raz
    piszą że do upgrade HP Vectra VL6/266 nadają się pamięci EDO RAM, raz że SD
    RAM. Czyżby oba typy pamięci były wymienne ?
    PP

  • 8. Data: 2009-12-20 16:19:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/SIMM_EDO

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-12-20 16:39:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2009-12-19 00:31, PL(N)umber_One pisze:
> [...]
    > Czy na warszawskiej giełdzie na Batorego mam szansę kupić coś z demobilu.
    > Pytam ponieważ nie chcę jechać na próżno.
    HP Vectra VL6/266 z nowszą płytą to Pentium II 266MHz, czipset intel LX,
    3 gniazda pamięci SD-ram PC66/PC100 (PC133 też ruszą, ale muszą być
    dwustronne).
    O pamięci musisz pytać SDRAM DIMM "typu PC100" do starych czipsetów.
    Gdybyś szukał 128MB - to musisz zwrócić uwagę by były dwustronne (po
    każdej stronie płytki po 8 czipów). Razem możesz tam obsadzić maks 3x128MB

    Jeśli masz starszą płytę (baardzo starą) tzw. series 6 - to jest
    przedziwna hybryda, pentium2 233 lub 266 i pamięci EDO RAM wkładane
    parami (zwane też simm). Charakterystyczne - jest 6 gniazd pamięci na
    płycie. Pamięci największe jakie wchodzą to 6x 32MB (czasem opisywane
    jako 8Mx36). Więcej nie obsłuży.

    Tak czy inaczej- sądzę że bilet autobusowy na giełdę w obie strony -
    będzie kosztował więcej niż ten cały komputer jest warty, nie licząc
    jeszcze zakupu pamięci i straconego czasu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2009-12-20 16:40:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]

    będzie kosztował więcej niż ten cały komputer jest warty, nie licząc
    jeszcze zakupu pamięci i straconego czasu.

    173