    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pamięć do płyty ECS N2U400-A
    Date: Sat, 05 Mar 2011 14:12:36 +0100

    Dnia 05-03-2011 o 13:21 Marek napisał na pl.comp.pecet:

    > Chciałbym zwiększyć pamięć RAM w płycie ECS N2U400-A do 2GB
    > (komp pracuje na WinXP 32bit). W specyfikacji płyty:

    Źródłem podstawowej wiedzy jest przede wszystkim instrukcja
    obsługi. Stoi tam jak byk:

    The motherboard supports three 184-pin DDR SDRAM DIMM
    slots, which accommodates 3GB for PC1600/2100/2700 (2GB
    for PC3200). It also features dual-channel mode of 128-bit
    data transfer rate.
    You must install at least one module in any of the three
    slots. Each module can be installed with 128 MB to 1 GB of
    memory. Total capacity is 3GB.

    Wynika z tego, że możesz teoretycznie zainstalować 3 moduły
    PC1600/2100/2700 i dwa PC3200 po max 1GB na każde gniazdo.
    Teoretycznie dlatego, że moduły DDR są bardzo kapryśne.
    Kupno w ciemno nazwałbym loterią (może się udać lub nie).
    Jak się kupi w najbliższym sklepie to można jeszcze oddać,
    ale na odległość już gorzej.
    Niedawno ktoś pytał o to samo. Najprościej zanieść do sklepu
    komputer i niech dobierają.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail