    Date: Wed, 09 Jan 2013 00:40:56 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Palnik metahalogenkowy - dodatkowa elektroda

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A widziales to zdjecie ?
    > W palniku owszem - stosowna mieszanka i cisnienie, a na zewnatrz ...
    > proznia, utrzymywana przez zewnetrzna banke.
    >
    > I gettery jak najbardziej sie stosuje.

    Przyznaje sie bez bicia - na zdjęcie nie patrzyłem, palników
    wysokoprężnych w życiu się naoglądałem. Jak niepodłączone to faktycznie
    zapewne czysto mechaniczna funkcję mają. A "próżnia" w bańce jest taka
    sobie - ma za zadanie polepszenie izolacji cieplnej jedynie, żadnych
    parametrów elektrycznych utrzymywać nie musi. Do czego tam geter?

    --
    Darek