    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 17 Jan 2019 08:51:23 +0100

    Dnia 17 Jan 2019 04:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ja nie widze roznicy wiec tankuje zwykłe.

    A propos - jak ktos lubi Verve, to jest promocja

    www.orlenwportfelu.pl

    https://www.mdm.pl/ui-pub/site/promocje/rynek_gieldo
    wy/orlen_w_portfelu

    "Zasady są proste - jeśli masz na rachunku minimum 50 akcji spółki PKN
    ORLEN przez miesiąc - masz na ORLEN'ie tańszą benzynę - i nie tylko -
    przez kolejny miesiąc.

    W szczegółach rabaty wyglądają tak:

    - 15 groszy rabatu na każdy litr paliwa VERVA
    - 10 groszy rabatu na każdy litr paliwa EFECTA - do 300 litrów łącznie
    na obu typach paliwa
    - 10% bonusu na produkty z oferty pozapaliwowej
    - uczestnik dostaje rabat na podstawie imiennej Karty Uczestnika
    Programu, jeden uczestnik = jedna karta

    Zniżki odnawiane są na kolejne miesiące, pod warunkiem trzymania przez
    uczestnika programu akcji PKN ORLEN na rachunku."

    Akcje Orlenu teraz po ok 110 zl.

    J.