    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Date: Mon, 14 Jan 2019 20:26:44 +0100

    W dniu 2019-01-13 o 10:59, Budzik pisze:

    > ? To znaczy ile cie ona obecnie kosztuje?

    Pytasz ile rocznie przejeżdżam? Zależy od roku. Czasem 35000, czasem 2x
    tyle. Średnie spalanie liczmy 10.5/100. Cena też waha się w dużych
    przedziałach więc na złotówki nie potrafię przeliczyć.

    Promocje też są różne. Przy obecnej, co 420l dostaję 80zł na paliwo
    gratis. Czyli rocznie od 720zł do 2x tyle. Można odjąć od tego jakieś
    zakupy w stacji - powiedzmy 100zł strat względem tańszych sklepów z tym
    samym. A bywały promocje, że 2-3x szybciej udawało mi się dozbierać punktów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek