  • Data: 2019-01-14 21:41:06
    Temat: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Jan 2019 12:24:02 -0800, Kris wrote:
    > W pierwszej kolejności idiotów drogowych typu kapelusznik Cavalino w
    > drugiej kolejności poganiaczy światłami w Twoim typie Dla bepzieczeństwa

    Ja tam wierzę, że Marek S. to normalny, rozsądny człowiek, a na grupie
    zgrywa się po prostu (z wymiernym skutkiem). Kawalarz po prostu :)

    > innych bo niestety prawo Darwina działa tu z opóźnieniem i eliminujecie
    > się zbyt późno

    To prawo niestety od dawna już nie działa. Rozmnażają się masowo
    niekoniecznie ci najoptymalniejsi z punktu widzenia rozwoju ludzkości, a
    i szalona polityka pro-socjalna która zdaje się ogarniać całą Europę nic
    tu nie pomaga. Ale to chyba temat na inną grupę.

    Mateusz