eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Paliwo zwykłe.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <c...@g...com>
    <q0vdu2$8ks$1@node1.news.atman.pl>
    <13ulxz6r95lci.hjt3b6z3hkp4$.dlg@40tude.net>
    <q0vind$vecc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q11jrl$b2r$1@node1.news.atman.pl> <q11rgh$23c$1@news.mixmin.net>
    <5c3490ef$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q125gj$ck5$1@node2.news.atman.pl>
    <5c34b2d5$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q12d1c$1h26n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q12dok$5s2$1@node1.news.atman.pl>
    <q12ei3$1h3gq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q14df1$dc0$1@node2.news.atman.pl>
    <5c35e118$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <q1c3rq$ebi$1@news.mixmin.net>
    <6...@g...com>
    <5c3b0c53$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Sun, 13 Jan 2019 20:32:15 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 10
    Message-ID: <5c3b923f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.212.81
    X-Trace: 1547407935 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 498 83.28.212.81:54623
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3030
    X-Received-Body-CRC: 1615029162
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648200
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-13 o 19:31, Zenek Kapelinder pisze:
    > Dlaczego do tdci ryzykowne? To ze z turbina nie ma znaczenia. Benzyna jest rownie
    czysta jak ropa. Tdci ma miec super filtry paliwa. Benzyna z zalozenia nie ma siarki.
    Dolanie do ropy lotniejszej benzyny podnosi troche liczbe cetanowa. W warunkach
    klimatycznych jakie sa w Polsce moze ale nie musi wystapic koniecznosc uzdatniania
    ropy. Benzyny nie dolewa sie przez caly rok tylko w sytuacji awaryjnej kiedy
    wystepuja temperatury przy ktorych moze sie cos wytracic i zablokowac przewody czy
    filtr. Mam dizla bez wodotryskow. Takie dizle nawet jak sa sztuki nowki nie smigane
    maja tendencje do pierdniecia czarnym jak postac pod swiatlami i ostro ruszyc jak
    zapali sie zielone. Dodanie 1%-2% benzyny do ropy ogranicza to zjawisko na dodatek
    zdecydowanie lzej odpala. Jak ktos cykor moze za kilkanascie zlotych kupic markowy
    dodatek do ropy.
    >

    Chyba chodzi o gęstość paliwa - w TDCI musi być większy reżim jeśli
    chodzi o parametry paliwa, bo ciśnienie jest większe. Ale fachowcem nie
    jestem - tak po prostu słyszałem, że do starszych diesli można niemal
    pól n pół z benzyną zimą jeździć, a nowych grozi to uszkodzeniem
    wtryskiwaczy.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: