  • 71. Data: 2012-01-29 16:00:56
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-29 15:30, Artur Maśląg pisze:

    > Spokojna głowa - dla transportu można stosować inne ceny, czy też
    > stosowne dopłaty. Nie, żebym popierał takie rozwiązanie, niemniej
    > jak najbardziej możliwe i stosowane.

    Tak. Jak paliwo opałowe do kotłów, lodujący w dieslach lub
    "oszczędności" wysprzedawane z Tirów.
    Damy rade, a że zwykli ludzie będą musieli zostać pozbawieni honoru i
    przejść na ciemną stronę mocy....
    Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

  • 72. Data: 2012-01-29 16:02:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-29 16:00, pedro pisze:
    > W dniu 2012-01-29 15:30, Artur Maśląg pisze:
    (ciach)
    > Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

    Będzie. Kwestia czasu. I niezmiennie powtarzam:
    Ta cywilizacja musi upaść.

  • 73. Data: 2012-01-29 16:10:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, January 29, 2012, 4:02:28 PM, you wrote:

    > Będzie. Kwestia czasu. I niezmiennie powtarzam:
    > Ta cywilizacja musi upaść.

    Mam nadzieję, że żartujesz z wojną domową. I mam nadzieję, że jej nie
    dożyję.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2012-01-29 16:49:05
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    > chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję
    > ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    Co taki skromny jesteś?
    Pomyśl jak wiele Twoich "problemów" rozwiązałby chleb po 20zł za
    bochenek 0,6kg.

    Nie byłoby korków, kolejek...

    --
    M.

  • 75. Data: 2012-01-29 16:58:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Tak. Jak paliwo opałowe do kotłów, lodujący w dieslach

    Być może - rolnicy mają stosowne dopłaty itd. Energia elektryczna
    też ma różne stawki itd.

    > lub
    > "oszczędności" wysprzedawane z Tirów.

    Może nie mieszaj różnych rzeczy.

    > Damy rade, a że zwykli ludzie będą musieli zostać pozbawieni honoru i
    > przejść na ciemną stronę mocy....

    Cóż, jak widzę łatwiej kraść i kombinować niż uczciwie pracować.
    A, zapomniałbym - jeszcze protestować w absurdalny sposób.

    > Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

    Wojny domowej? Przedstawiłem tak na szybko możliwe rozwiązania
    w kwestii drogiego paliwa, które jest wykorzystywane nie tylko
    w celach produkcyjnych. Na Twoim miejscu bym najpierw zainwestował
    w jakiś słownik ortograficzny, nim w ogóle zaczniesz pisać o wojnie
    domowej.

  • 76. Data: 2012-01-29 17:02:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 16:02, megrims pisze:
    > (ciach)
    >
    > Będzie. Kwestia czasu.

    Wielu tak mówiło i mówi. Nie tylko zresztą o tym.
    Efekt takiej gadaniny jest znany - znaczy zerowy.

    > I niezmiennie powtarzam:
    > Ta cywilizacja musi upaść.

    Skoro z Ciebie taki prognostyk, to napisz kiedy.

  • 77. Data: 2012-01-29 17:19:04
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Rafał \SP\ Gil wrote:

    > Zalety:

    <ciach bełkot>

    Może rząd przywróci kartki na paliwo?

  • 78. Data: 2012-01-29 17:26:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyjaśnienia mieli
    > na czole wyryte.

    Skup się i spróbuj zrozumieć:

    - Rząd nie może istotnie obniżyć akcyzy (minimum jest ustalone przez UE,
    a my daleko od niego nie jesteśmy)
    - Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na wszystko)

    a ponadto:

    - Na wspólnym rynku nigdy nie będzie tak, że dokładnie ten sam towar
    różni się ceną kilkukrotnie, więc nawet gdyby rząd ustalił zerową akcyzę
    i zerową stawkę VAT na paliwo, to jego cena istotnie by nie spadła, o ile
    jednocześnie nie wystąpilibyśmy z UE i nie wprowadzili ceł na eksport
    paliwa do UE

    Ergo -- protest przeciwko wysokim cenom paliwa ma obecnie taki sens, jak
    protest przeciwko opadom śniegu zimą. A format tego protestu jest
    debilna, bo wkurwia zwykłych ludzi. Ale nie łudzę się, że zrozumiesz.

    > No widzisz... Można uniknąć wjebania się w protest? Można, tylko trzeba
    > chcieć. Po huj ten żałosny lament? Może lepiej wybrać się jak nie jest
    > za późno, na badanie głowy?

    Jak Ci zapowiem, że za tydzień nasram Ci na wycieraczkę, a potem nasram,
    a Ty w to wejdziesz, to będzie Twoja wina, bo uprzedzałem o nasraniu?

  • 79. Data: 2012-01-29 17:26:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Mam nadzieję, że żartujesz z wojną domową. I mam nadzieję, że jej nie
    > dożyję.

    Niestety nie żartuje.

    Przecież Merkel powiedziała jakiś czas temu, że pokój w europie
    nie został dany raz na zawsze.

  • 80. Data: 2012-01-29 17:27:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:02, Artur Maśląg pisze:

    > Wielu tak mówiło i mówi. Nie tylko zresztą o tym.
    > Efekt takiej gadaniny jest znany - znaczy zerowy.

    > Skoro z Ciebie taki prognostyk, to napisz kiedy.

    DO 2050 roku upadnie na 100%.