  • 61. Data: 2012-01-29 14:23:52
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 14:09, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=-K6zFGzd-VY&feature=r
    elated
    > Zresztą - na filmikach doskonale widać (i słychać) jaka to
    > świetna zabawa i nikomu w niczym nie przeszkadzali.

    Ręce opadają - Masa Kretyniczna w wykonaniu samochodowym. I znowu nasuwa
    się pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi czy B.ducha
    winnym kierowcom?

    --
    Paweł

  • 62. Data: 2012-01-29 14:40:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, January 29, 2012, 2:23:52 PM, you wrote:

    elated
    > Ręce opadają - Masa Kretyniczna w wykonaniu samochodowym. I znowu nasuwa
    > się pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi czy B.ducha
    > winnym kierowcom?

    Głupie tampony (OB).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2012-01-29 14:52:14
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 14:18, KrisPolska pisze:

    > milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
    > wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat

    Przyjdą nowi ale z kapitalistyczną sieczką w głowie.

    --
    M.

  • 64. Data: 2012-01-29 14:58:18
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przyjdą nowi ale z kapitalistyczną sieczką w głowie.

    WSZYSCY LICZA ile co kosztuje
    niech w koncu policze ile kosztuje ABW ZUS pensje urzednikow w gminie
    srodki utrzymania w instytuajach rzadowych, do niedawna bylo tak iz musiali
    wydac co do centa
    co bylo im przydzielonne w budzecie, czyli nie oszczedzali tylko przejdali
    np: PIW bo znam to z autopsji

    niech glonow mowia ile ksoztuje KP i jakie maja wydatki i czy sa
    uzasadnione?
    w wieli krajach starych EU wydwanie ot tak pieniedzy na widzi mi sie
    wiazaloby sie z dymisja
    dlaczego sprawnosc tamtych insytucji pomimo mniejszej liczby urzednikow jest
    wieksza?

    w kazdym miescie sa uklady i protekcja nie ma konkurencji, przetargi sa
    zawsze ustawiane
    mozna by tak gadac i gadac, ale jeszcze pokolenia mina zanim cenic sie
    bedzie uklady a nie uczciwosc jednostki

  • 65. Data: 2012-01-29 15:02:29
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 14:58, KrisPolska pisze:

    > WSZYSCY LICZA ile co kosztuje
    > niech w koncu policze ile kosztuje ABW ZUS pensje urzednikow w gminie

    Akurat ZUS to kolejny poborca podatków dla państwa i tylko dla
    szaraczków jest wiecznie śpiewka jak to oni kasy nie mają.

    > mozna by tak gadac i gadac, ale jeszcze pokolenia mina zanim cenic sie
    > bedzie uklady a nie uczciwosc jednostki

    Niestety... choć nie wiem czy uczciwość jednostki to nie kolejna utopia.

    --
    M.

  • 66. Data: 2012-01-29 15:19:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 14:23, DoQ pisze:
    elated

    > Ręce opadają - Masa Kretyniczna w wykonaniu samochodowym.

    Masa Kretyniczna w porównaniu do tej akcji to przykład
    działania uzasadnionego i sensownego (choć jako taka
    w obecnej formie jest idiotyczna).

    > I znowu nasuwa
    > się pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi

    A cóż im taki protest zaszkodzi? Nie mamy wielkiego wpływu na
    kurs dolara, cenę baryłki czy też wysokość podatków. Poprawę
    sytuacji może dać wzrost zarobków.

    Paradoksalnie cała akcja może doprowadzić do podwyżek cen paliw,
    czy innych produktów - w końcu straty z tego tytułu jakoś
    zrekompensować trzeba.

    > czy B.ducha winnym kierowcom?

    Oni są poszkodowani wprost, a sprzedawcy nie popuszczą.
    Do tego już mam wrażenie, że Neste wykorzystuje sytuację
    i nie warto tam jeździć, ponieważ ceny nie są niższe niż
    na innych stacjach, a paliwo takie samo. To wrażenie nie
    jest od momentu protestu, tylko już od jakiegoś czasu.

  • 67. Data: 2012-01-29 15:27:17
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    Zalety:

    - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

    Nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz, oczywiscie flustracje Twoją
    rozumię
    niestety 20zł PLN za 1l paliwa mogłoby na dziś dzień spowodowac całkowite
    załamanie się gospodarki

  • 68. Data: 2012-01-29 15:30:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 15:27, AT pisze:

> [...]
    > rozumię
    > niestety 20zł PLN za 1l paliwa mogłoby na dziś dzień spowodowac

    Spokojna głowa - dla transportu można stosować inne ceny, czy też
    stosowne dopłaty. Nie, żebym popierał takie rozwiązanie, niemniej
    jak najbardziej możliwe i stosowane.

  • 69. Data: 2012-01-29 15:48:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AT

    > flustracje Twoją rozumię

    Ale do szkoły za bardzo nie chodziłeś, prawda?

  • 70. Data: 2012-01-29 15:52:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AT,

    Sunday, January 29, 2012, 3:27:17 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz, oczywiscie flustracje

    Że co?

    > Twoją rozumię

    Co robisz?

    [...]