  • 111. Data: 2012-01-29 19:23:27
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na następny protest wraz ze swoja
    > większością i argumentami. LOL

    Mamy wpaść na debilny protest i niby co tam robić? Marzy Ci się ustawka,
    to się skumaj z kibolami, oni to lubią.

  • 112. Data: 2012-01-29 19:24:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:17, Krzysztof 45 pisze:
    > Akcja była z przepisami.

    Nie, nie była. Macie gdzieś zgodę?

    > Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała
    > tylko tych co awaryjnym lecieli i jednego co jechał z lewej łeb w łeb i
    > bardzo dobrze.

    Szkoda, że tylko tych. Ciekawe, czy karali tych, którzy durny protest
    chcieli ominąć. Jeżeli tak, to ja bym nie tylko mandatu nie przyjął,
    a wręcz bym skierował sprawę do sadu.

  • 113. Data: 2012-01-29 19:27:55
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:23, Pietia pisze:

    > Nie nie wyciąłem.

    Oczywiście, że wyciąłeś.

    > Czekam na odpowiedź.

    Już ją dostałeś.

    > Poza tym nie ma żadnej próby
    > "deprecjacji". To fakty, nie kłóć się z faktami.

    LOL

    > Czyli nieudolnie unikasz odpowiedzi.

    Odpowiedzi na co? Twój pomysł to sam sobie odpowiedz. Włącznie z tym,
    że z tym trzymaniem ceny napisałeś "chyba".

    > Wydaje Ci się tylko.

    Wręcz przeciwnie :)

  • 114. Data: 2012-01-29 19:28:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Nie, nie była.
    Ty masz pięć lat i jesteś w piaskownicy? Zabłyśniesz w końcu jakimś argumentem?
    --
    Krzysiek

  • 115. Data: 2012-01-29 19:32:07
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:
    a tym nie ma żadnej próby

    > LOL

    LOL to nie argument.

    > Odpowiedzi na co? Twój pomysł to sam sobie odpowiedz. Włącznie z tym,
    > że z tym trzymaniem ceny napisałeś "chyba".

    Nie nie napisałem "chyba" z tym trzymaniem ceny. Nie rozumiesz co
    czytasz.

  • 116. Data: 2012-01-29 19:35:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:32, Pietia pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    > a tym nie ma żadnej próby

    > LOL to nie argument.

    Nie - skąd taki pomysł? To tylko reakcja na Twoje sugestie,
    że kłócę się z faktami. Raz, że się nie kłócę, a dwa, że
    tych faktów brak. Pozostają Twoje imaginacje.

    Jak już wrócisz do faktów to może dyskusja będzie sensowna.

  • 117. Data: 2012-01-29 19:37:16
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > tych faktów brak. Pozostają Twoje imaginacje.

    Wręcz przeciwnie.

    > Jak już wrócisz do faktów to może dyskusja będzie sensowna.

    Nigdy nie odchodziłem od faktów. W przeciwieństwie do Ciebie.

  • 118. Data: 2012-01-29 19:39:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Mamy wpaść na debilny protest i niby co tam robić?
    To co robisz i mówisz tu. Tylko trzeba mieć jaja.
    > Marzy Ci się ustawka,
    > to się skumaj z kibolami, oni to lubią.
    Widzę że prezentujesz ten sam poziom świadomości co DoQ. Bawcie się dobrze.
    --
    Krzysiek

  • 119. Data: 2012-01-29 19:41:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > To co robisz i mówisz tu. Tylko trzeba mieć jaja.

    I z kim mam tam niby rozmawiać? Życie nauczyło mnie, żeby głupich w realu
    unikać. Dyskusje z głupimi w necie to rodzaj hobby. :>

  • 120. Data: 2012-01-29 19:42:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Ty masz pięć lat i jesteś w piaskownicy? Zabłyśniesz w końcu jakimś
    > argumentem?

    PoRD kiedyś na oczy widziałeś, czy nie bardzo?