  • 201. Data: 2012-01-31 18:58:40
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > To by protest w ogóle nie doszedł do skutku.
    Ty jesteś głupem czy Trollem?
    Zainteresuj się jaki on miał mieć przebieg, a nie jak wyglądał po akcjach kilku
    nieodpowiedzialnych
    gówniarzy.
    > PS. Chcesz tego banana, czy nie? Bo nie odpowiedziałeś...
    Pytałem się Ciebie czy przypadkiem nie jesteś upośledzony. Też mi nie odpowiedziałeś
    tylko głupią
    minę zrobiłeś. Więc zrozumiałem że jesteś oficjalnie niezdiagnozowany i nie potrafisz
    mi na to
    pytanie odpowiedzieć by mnie w błąd nie wprowadzić. OK.

    Przy okazji wywołania do tablicy, powiem Ci coś o bananie i kilku grupach społecznych
    dymanych w
    dupę przez najjaśniej nam panujących.

    Pierwsza grupa społeczna to ci co zdają sobie sprawę z tego że są dymani.
    Na dymanko raz w miesiącu się zgadzają, bo tak jest ten świat skonstruowany. Ale jak
    dochodzi do
    dymanka co tydzień i częściej, to sie już wkurwili. Nie zgadzają się z tym faktem i
    okazują to
    niezadowolenie w różnych formach protestu itd.

    Druga grupa to tacy co są świadomi dymania, ale nie przywiązują do tego wagi, wolą
    żyć na zasadzie
    jakoś to będzie.

    Trzecia grupa to tacy co są świadomi że są dymani, przy okazji dymania mają banana na
    ryju i jeszcze
    usprawiedliwiają dymającego że to nie jego wina że dyma.

    Więc zostaw sobie tego banana na zapas.

    --
    Krzysiek

  • 202. Data: 2012-01-31 19:26:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:58, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > skonstruowany. Ale jak dochodzi do dymanka co tydzień i częściej, to sie
    > już wkurwili. Nie zgadzają się z tym faktem i okazują to niezadowolenie

    Gdzie sprzedają paliwo po 3,50PLN/litr? Podobno tupanie nóżkami odniosło
    sukces, więc tak pytam informacyjnie.

    --
    Paweł

  • 203. Data: 2012-01-31 20:19:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 19:26, DoQ pisze:

    > Gdzie sprzedają paliwo po 3,50PLN/litr? Podobno tupanie nóżkami odniosło
    > sukces, więc tak pytam informacyjnie.

    Harrison już to rozwiązał w "The Technicolor Time Machine" :)
    Przynajmniej nie było prowokatorów z PO :)

  • 204. Data: 2012-01-31 20:44:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Raz, że jest to niezgodne z przepisami, a dwa, że na takie "akcje" zorganizowane
    należy mieć
    > zgodę.
    Kodeks Drogowy na autostradzie i drodze ekspresowej zabrania:
    zawracania, zatrzymywania się lub postoju pojazdu (z wyjątkiem miejsc do tego
    wyznaczonych),
    cofania, holowania, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do
    najbliższego
    wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.

    Zgodnie z Kodeksem Drogowym autostrada przeznaczona jest dla ruchu pojazdów
    samochodowych, które na
    równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w
    razie ciągnięcia
    przyczep (art. 2 pkt 3).

    Teraz Ty podaj przepis który naruszyłem? Będziesz pierwszy.
    > Podkreślone - materiał dowodowy na filmach.
    To nie byli uczestnicy protestu.
    > No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach.
    Jeżeli organizatorzy informują jasno jak ma protest wyglądać, a kilku rozwala cały
    przejazd swoimi
    kretynskimi zagrywkami, to jak to nazwać? Albo prowokator lub gówniarze szukający
    wrażeń.
    > Przykro mi - zorganizowana forma utrudniania innym ruchu (nazywana protestem
    przeciw cenie paliw)
    > polegająca na jeździe 25-45 autostradą w sposób zorganizowany to szczyt debilizmu.
    Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?
    Przyzwyczaj się a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wpływu.
    > Wziąłeś w tym udział na własne życzenie - zostałeś jednym z tych debili.
    A protest przeprowadzony na pieszo jak za dawnych lat, który zblokował by miasto,
    wjazd i wyjazd, to
    też uczestnicy takiego protestu w takiej formie to debile?

    Forma takiego protestu by się nie odbyła, bo nie otrzymała by zgody.
    Jazdy autostradą 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie potrzebuję
    zgody.
    > Potwierdzasz to zresztą dość śmieszną próbą obrony, w postaci sugerowania, że ja
    uważam za debila
    > kogoś, kto porusza się prawym pasem autostrady z prędkością 25-45km/h.
    Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.
    > No, ale baw się dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom
    Oczywiście uderza to w postronnych uczestników drogi, ale przede wszystkim ma
    oddźwięk polityczny.
    Ty widziałeś protesty, strajki by nie uderzały jakimś tam procencie w innych ludzi?
    Oczywiście że będę brał udział i jak najczęściej aż do skutku.
    Tusk bedzie miał argumenty w Brukseli by odpuściła bo ma drogi w kraju zblokowane, a
    Ty będziesz
    miał okazję wykazać sie wszechstronnym znaczeniem słowa debil :D
    > Mam paszport Polsatu - wystarczy?
    Wstyd to nie grzech :D

    Tyle debilizmów widziałem w Twoich wypowiedziach, że teraz wyjaśnię Ci kogo ja uważam
    za debila na
    poniższym przykładzie.

    Jest to debilowata część społeczeństwa, świadoma że jest coraz częściej dymana przez
    najjaśniej nam
    panujących. Ta część społeczeństwa w momencie dymania ma uśmiech na na ryju i jeszcze
    usprawiedliwia
    dymającego że to nie jego wina że nas dyma.
    Mało tego, ta debilowata część społeczeństwa krytykuje tę grupę społeczną która
    przeciwstawia się
    takiej ilości dymania.
    To są dla mnie debile.
    --
    Krzysiek

  • 205. Data: 2012-01-31 21:38:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 20:44, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > tym również w razie ciągnięcia
    > przyczep (art. 2 pkt 3).
    >
    > Teraz Ty podaj przepis który naruszyłem? Będziesz pierwszy.

    Zapomniałeś o przepisie nadrzędnym:
    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    zaniechanie.

    Mam nadzieję, ze teraz już wiesz i mam nadzieję, że zapamiętasz
    - na tylko w zakresie tych debilnych protestów.

    > To nie byli uczestnicy protestu.

    Tka, tak. To byli prowokatorzy z PO.
    (...)
    > Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?

    Skoro taki jest Twój tok myślenia to przygotuj się również na
    odpowiedzialność "unijną".

    > Przyzwyczaj się a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wpływu.

    Nie mam zamiaru się to tego co prezentujesz/prezentujecie
    przyzwyczajać, a tym bardziej akceptować. Do tego Twoja teoria, że nie
    mam na to wpływu jest błędna.

    (...)
    > Forma takiego protestu by się nie odbyła, bo nie otrzymała by zgody.

    Otóż to,

    > Jazdy autostradą 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie
    > potrzebuję
    > zgody.

    Szybko się zdziwisz.

    > Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.

    Nie, nie - Ty nie stwierdzasz faktu, tylko potwierdzasz sam sobie
    własny wymysł, po czym go potwierdzasz, twierdząc, że faktem jest
    to co napisałeś. Nie, faktem jest, że napisałeś, ale nie jest
    faktem to, co tam napisałeś.

    > Oczywiście uderza to w postronnych uczestników drogi,

    Aha, więc jednak.

    > ale przede wszystkim ma oddźwięk polityczny.

    Jaki polityczny? To, że ludzie na widok paru debili pukają się
    w głowę, a stacje klną w żywy kamień, bo mało, że marże na granicy
    opłacalności to jeszcze banda debili zrobiła sobie zabawę i w ramach
    protestu przeciwko drogiemu paliwu, wypalała je złośliwie blokując
    innym drogi?

    > Ty widziałeś protesty, strajki by nie uderzały jakimś tam procencie w
    > innych ludzi?

    Próbujesz się teraz usprawiedliwiać? Widzisz, strajk czy protest ma
    sens, o ile ma racjonalne uzasadnienie i ma pewien poziom poparcia
    w społeczeństwie - musi być konstruktywny.

    > Oczywiście że będę brał udział i jak najczęściej aż do skutku.

    Wiedzę, że świetnie się bawicie uprzykrzając innym życie, wypalając
    przy okazji te drogie paliwa, przeciw cenom których protestujecie.

    > Tusk bedzie miał argumenty w Brukseli by odpuściła bo ma drogi w kraju
    > zblokowane,

    Zblokowane? Policja was w końcu zdejmie.

    > a Ty będziesz miał okazję wykazać sie wszechstronnym
    > znaczeniem słowa debil :D

    Ja? Przecież to nie ja się wykazuję - świetnie to widać na materiałach
    filmowych.

    > Wstyd to nie grzech :D

    Wstyd? Za co?

    > Tyle debilizmów widziałem w Twoich wypowiedziach, że teraz wyjaśnię Ci
    > kogo ja uważam za debila na poniższym przykładzie.

    Fakt, same debilizmy, tylko jakoś masz problem z obronieniem
    racjonalności oraz zgodności z prawem tych durnowatych zabaw na drogach.

> [...]
    > Mało tego, ta debilowata część społeczeństwa krytykuje tę grupę
    > społeczną która przeciwstawia się takiej ilości dymania.

    Znaczy dajesz się dymać i zamiast z tego czerpać radość, to wolisz
    się oddawać bez satysfakcji, po czym częściej niż grupa uśmiechnięta
    znów dajesz się dymać bez tej satysfakcji, ponieważ jednak
    potrzebujesz tego dymania to znów dajesz się dymać i później
    narzekasz, że jesteś dymanym, więc na wszelki wypadek tym dymanym
    za obopólną zgodą zrobisz na złość, ponieważ są rzadziej dymani
    i normalnie żyjącymi, a Ty jesteś nieszczęśliwy, choć dymany
    częściej i to za tę wątpliwą przyjemność jeszcze dopłacisz,
    by ponarzekać, że jesteś dymany?

    > To są dla mnie debile.

    Nie wątpię, choć być może Twój problem leży jednak gdzie indziej :)

  • 206. Data: 2012-01-31 22:21:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 31 Jan 2012 00:37:23 +0100, Sebastian Kaliszewski
    <...@b...spamu.informa.pl> wrote:

    >Nic nie zdziała bo w takiej Italii jest po nasze 9 a nie 5.60...

    Tu nie tylko chodzi o cene paliwa. Ale o kolejne super nowelizacje
    ustawy PoRD, fotoradary, videorejestratory, najdroższe autostrady w
    Europie i inne zabawki "władzy" do nękania kierowców.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 207. Data: 2012-01-31 23:10:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Zapomniałeś o przepisie nadrzędnym: Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i ...]
    Jadąc po autostardzie 40km/h naruszyłem ten przepis? Chyba proste i zrozumiałe
    pytanie zadałem.
    > Skoro taki jest Twój tok myślenia to przygotuj się również na odpowiedzialność
    "unijną".
    Zaraz, zaraz. Co masz do toku myślenia?
    Francja, Włochy też były są tam podobne protesty w dużo większej nieporównywalnej
    skali. Według
    Ciebie to też debile?

    Unijna odpowiedzialność. Unia, czego unia i kogo?
    Właśnie unia pokazała gdzie miejsce polski LOL Tusk wrócił z podwiniętym ogonem LOL
    > Twoja teoria, że nie mam na to wpływu jest błędna.
    Jakaś propozycja innej formy protestu? Czy ...?
    > Szybko się zdziwisz.
    Rozwiniesz tę myśl, czy mam poprosić? :D
> [...]
    czym go
    > potwierdzasz, twierdząc, że faktem jest to co napisałeś. Nie, faktem jest, że
    Podziwiam Twoja jak by nie było debilną analizę faktu takiego, że uważasz uczestnika
    protestu
    jadącego autostradą 40km/h za debila.
    > Próbujesz się teraz usprawiedliwiać? Widzisz, strajk czy protest ma sens, o ile ma
    racjonalne
    > uzasadnienie i ma pewien poziom poparcia w społeczeństwie - musi być konstruktywny.
    Ma bardzo duże uzasadnienie, co jak juz wcześniej przedstawiałem pewna grupa
    społeczna go nie widzi.
    Trzeba było poświęcić sobotę na taki protest, co nie każdy mógł uczynić. Ale 90 miast
    w każdym z
    nich od 90 do kilku setek aut, to jest bardzo dobry wynik jak na pierwszy raz.
    > Zblokowane? Policja was w końcu zdejmie.
    Za łamanie prawa jak najbardziej jestem za. Nawet osobiście takiego idiotę
    podpierdolę. Może
    następny protest odbędzie się bez uczestnictwa oszołomów.
    > Fakt, same debilizmy, tylko jakoś masz problem z obronieniem racjonalności oraz
    zgodności z
    > prawem tych durnowatych zabaw na drogach.
    Tobie jak by to narysować, to by nie pomogło w zrozumieniu.
    > Nie wątpię, choć być może Twój problem leży jednak gdzie indziej :)
    Juz Ci wczoraj napisałem gdzie jest mój problem. Powtórzę.
    Mnie chodzi o wysokość akcyzy, podatków i marży polskich rafinerii.
    Dlaczego polscy politycy nie poruszają dyskusji na forum UE na temat zmiany systemu
    "minimum
    akcyzowego" do którego mają prawo?

    Marże polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzedaży diesla są o połowę
    wyższe, a w
    przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rząd to toleruje?

    Tu są problemy.
    --
    Krzysiek

  • 208. Data: 2012-02-01 00:15:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 30 Jan 2012 22:29:02 GMT, to napisał(a):

    > Oczywiście, że czasem taka sytuacja ma miejsce,

    Nie czasem. Jak na razie zawsze ma miejsce.

    --
    ___________ (R)

  • 209. Data: 2012-02-01 00:16:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 01:01:44 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Bzdura.
    >
    > Fałszywym uproszczeniem w postaci krzywej Laffera się nie zasłaniaj, bo
    > nawet zgadzając na to fałszywe (o ile 0 przy 0% jest pi*drzwi OK, to 0 przy
    > 100% jest wzięte z dupy) nadmierne uproszczenie, to szczyt dochodów jest
    > przy około 70% podatku od osób fizycznych.

    Mhm. Ciekawe. A teraz podaj skąd takie dane.

    > Nie. Tak wychodzi tylko w arytmetyce korwinistycznej. Ale tu jest
    > 1*2100 = 99*900 więc wszystko się może zdarzyć. A w arytmetyce zwykłych
    > ludzi (gdzie wiadomo jak wykonać obliczenia na procentach) wychodzi ok 55%
    > (obciążenia PIT + ZUS + VAT na tym co zostanie) w przypadku pracujących na
    > etat. Jak kto ma DG może wyjść sporo mniej, rolnikom może wyjść sporo mniej,
    > itd...

    Tak, tak. A akcyza w chlebku to juz nei podatek.

    --
    ___________ (R)

  • 210. Data: 2012-02-01 03:13:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Ty jesteś głupem czy Trollem?

    A Ty jesteś szympansem czy pawianem?

    > Zainteresuj się jaki on miał mieć przebieg, a nie jak wyglądał po
    > akcjach kilku nieodpowiedzialnych gówniarzy.

    Widziałem filmiki na YT kręcone przez uczestników tej błazenady. To mi w
    zupełności wystarczy. Powiedzieć "małpy w cyrku" to mało.

    > Pytałem się Ciebie czy przypadkiem nie jesteś upośledzony. Też mi nie
    > odpowiedziałeś tylko głupią minę zrobiłeś.

    Próbowałem się porozumieć w Twoim języku. :> Nie udało się? :(

    > Przy okazji wywołania do tablicy, powiem Ci coś o bananie i kilku
    > grupach społecznych dymanych w dupę przez najjaśniej nam panujących.

    Banan kojarzy Ci się z "dymaniem w dupę"? Kolejny z fiksacją analną na
    PMS-ie? Czy to już epidemia?

> [...]
    >
    > Trzecia grupa to tacy co są świadomi że są dymani, przy okazji dymania
    > mają banana na ryju i jeszcze usprawiedliwiają dymającego że to nie jego

    Jak sądzę sam siebie sytuujesz w pierwszej grupie, dlatego zaproponowałem
    Ci banana, żebyś się najadł i uspokoił.

    > Więc zostaw sobie tego banana na zapas.

    Nie denerwuj się tak, jak będziesz znowu chciał, to dam Ci drugiego. :>