  • Data: 2012-02-01 19:30:34
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to napisał(a):
    > To nie był żaden "przekrój społeczny", normalnie na drogach nie widać takiego
    nasilenia chamstwa
    > i głupoty.
    Co to znaczy nie widać? Ty nie widzisz? Czy my wszyscy nie widzimy.
    Nie widać bo YT nie włączasz na hamstwo i głupotę? Mam Cię zasypać linkami? Protest
    przy tym to
    będzie pikuś.
    > Po prostu w tym proteście wzięło udział wyjątkowo dużo chamów i głupków
    (proporcjonalnie znacznie
    > więcej niż jeździ na co dzień po drogach).
    Zaś opinia na podstawie YT.
    A gdzie oni są na co dzień?
    > Protestowanie przeciwko cenom paliw, których rząd nie możne obniżyć
    Załóżmy że masz jajca. Dasz sobie je za to obciąć?
    Już dwa lub trzy razy pisałem jak może obniżyć. Brak skomentowania i odpowiedzi.
    > ale jeśli ktoś ma ochotę to jego sprawa na co traci czas, byle nie wkurwiał przy
    tym innych.
    Nie da się.
    --
    Krzysiek