  • Data: 2012-02-01 18:31:41
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 wrote:

    > Nie rozwalaj mnie.
    > Mam Ci wywalić litanię ustaw i obietnic i co z tego wyszło? LOL

    http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw_zatr
    udnienie_wynagrodzenia_I-
    III_kw_2011.pdf
    > Jasne. Zależy kto to czyta.
    > To może jakiś szczegół podasz który się nie zgadza, lub podaj własna
    > analizę, bo studiować tego nie mam zamiaru.
    > Martwisz sie o stołek?
    > Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?
    > Ja nie o tym że urzędnicy są potrzebni, tylko o ich lawinowym rozmnażaniu
    > się i bardzo dużych obciążeniach.
    > Czy Ty odwiedzasz czasami jakieś urzędy? Np. US, ZUS, UM? Ale nie na
    > parterze przy okienku, tylko na pietrze w ich pokojach? Bo ja tak z racji
    > prowadzenia DG.

    Też prowadzę DG. W urzędzie byłem wtedy gdy rejestrowałem samochód. Resztę
    papierów 5 razy w roku wysyłam pocztą. Po co sobie życie utrudniać?

    > Może kiedyś film pokażę co robią w godzinach pracy, pracy
    > której dla nich po prostu nie ma. A stanowiska są. Farsa. Ale gdzieś
    > kolesi córeczki i synków trzeba upychać jak sie ma możliwość i
    > przyzwolenie partii i systemu.
    >
    > Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani sprawdza
    > w kompie czy składki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita drugiej pani,
    > ta druga pani przykłada pieczątkę i oddaje kopie pita.

    Wyślij ten PIT pocztą. Chyba że oszczędzasz te 5.40 czy ile tam na
    poleconym...

    > Ile takich "potrzebnych" drugich Pań jest w Polsce na które muszę
    > zapierdalać?
    > No co Ty za bzdety wypisujesz. Przecież taka jest polityka PO.

    ROTFL! Polityka PO to np. zatrudnianie ludzi w samorządach w których siedzi
    PIS...

    > Nie.
    > Wystarczy mieć fachowców na miejscu którzy nie dają sie dymać i wciskać
    > sobie kitu, a nie niekompetentnych posrańców łasych tylko na unijną
    > wypłatę, którzy dają tam dupy na lewo i prawo w każdej dziedzinie. Robią z
    > tymi posrańcani co chcą. A posrańcy tylko liżą unijnym wyjadaczom rów i
    > zadowalają się ochłapami. Żenada i wstyd.

    Żenada i wstyd to poziom tego, co tu wypisujesz.

    > Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.

    No i? Ty z tych co wierzą że w 3 lata możemy dogonić Niemców?

    Człowiek myślący by wziął kalkulator i policzył procent składany ile lat
    potrzeba by nasza gospodarka rozwijająca się pi*drzwi 3% szybciej od
    gospodarki niemieckiej tę drugą dogoniła... wychodzi ok. 40. A w
    rzeczywistej rzeczywistości te 3% jest optymistyczne...

    \SK