  • Data: 2012-01-31 18:12:22
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-31 15:39, Krzysztof 45 pisze:
    > Założenia są słuszne, gorzej z wykonaniem bo nie można wykluczyć
    > prowokatorów.

    No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach.

    > Ciekawe komu zależało na tym by to nie odbyło się zgodnie z zasadami.

    No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach. Ile kretów
    wyłapaliście?

    (...)

    > A od kiedy jest potrzebna zgoda na przejechanie się po autostradzie z
    > prędkością 40km/h?

    Raz, że jest to niezgodne z przepisami, a dwa, że na takie "akcje"
    zorganizowane należy mieć zgodę.

    > To byli prowokatorzy z PO :D

    No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > W którym miejscu tu jest łamanie przepisów?

    Podkreślone - materiał dowodowy na filmach.

    > To nieliczni prowokatorzy z PO i PSL lub hgw skąd. Nie uczestnicy protestu.

    No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach.

    (...)
    > Jeżeli dla Ciebie ktoś kto porusza się prawym pasem z prędkością 25-45
    > km/h jest debilem, to Ty
    > jesteś imbecylem jak tak twierdzisz.

    Przykro mi - zorganizowana forma utrudniania innym ruchu (nazywana
    protestem przeciw cenie paliw) polegająca na jeździe 25-45 autostradą
    w sposób zorganizowany to szczyt debilizmu. Podobnie jak te zawody
    w tankowaniu "kto mniej", by zrobić sobie zabawę kosztem innych na
    stacjach. Wziąłeś w tym udział na własne życzenie - zostałeś jednym
    z tych debili. Potwierdzasz to zresztą dość śmieszną próbą obrony,
    w postaci sugerowania, że ja uważam za debila kogoś, kto porusza się
    prawym pasem autostrady z prędkością 25-45km/h. No, ale baw się
    dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom i pisz, że to
    prowokatorzy PO działają na Twoją (i reszty...) niekorzyść,
    psując Twój wizerunek medialny i deprecjonując sens całej akcji.

    > A zdradzisz do jakiej się zapisałeś?

    Mam paszport Polsatu - wystarczy?