  • Data: 2012-01-31 18:58:40
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to napisał(a):

    > To by protest w ogóle nie doszedł do skutku.
    Ty jesteś głupem czy Trollem?
    Zainteresuj się jaki on miał mieć przebieg, a nie jak wyglądał po akcjach kilku
    nieodpowiedzialnych
    gówniarzy.
    > PS. Chcesz tego banana, czy nie? Bo nie odpowiedziałeś...
    Pytałem się Ciebie czy przypadkiem nie jesteś upośledzony. Też mi nie odpowiedziałeś
    tylko głupią
    minę zrobiłeś. Więc zrozumiałem że jesteś oficjalnie niezdiagnozowany i nie potrafisz
    mi na to
    pytanie odpowiedzieć by mnie w błąd nie wprowadzić. OK.

    Przy okazji wywołania do tablicy, powiem Ci coś o bananie i kilku grupach społecznych
    dymanych w
    dupę przez najjaśniej nam panujących.

    Pierwsza grupa społeczna to ci co zdają sobie sprawę z tego że są dymani.
    Na dymanko raz w miesiącu się zgadzają, bo tak jest ten świat skonstruowany. Ale jak
    dochodzi do
    dymanka co tydzień i częściej, to sie już wkurwili. Nie zgadzają się z tym faktem i
    okazują to
    niezadowolenie w różnych formach protestu itd.

    Druga grupa to tacy co są świadomi dymania, ale nie przywiązują do tego wagi, wolą
    żyć na zasadzie
    jakoś to będzie.

    Trzecia grupa to tacy co są świadomi że są dymani, przy okazji dymania mają banana na
    ryju i jeszcze
    usprawiedliwiają dymającego że to nie jego wina że dyma.

    Więc zostaw sobie tego banana na zapas.

    --
    Krzysiek