  • Data: 2012-01-30 19:47:22
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Aha, to "PO-paprańce" zatrudniają ludzi. O ustawie "o racjonalizacji zatrudnienia w
    państwowych
    > jednostkach budżetowych i niektórych innych jednostkach sektora finansów
    publicznych w latach
    > 2011-2013." też pewnie zapomniałeś.
    Nie rozwalaj mnie.
    Mam Ci wywalić litanię ustaw i obietnic i co z tego wyszło? LOL
    > (...)
    > http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw_zatr
    udnienie_wynagrodzenia_I-III_kw_2011.pdf Coś
    > tu się nie zgadza.
    Jasne. Zależy kto to czyta.
    To może jakiś szczegół podasz który się nie zgadza, lub podaj własna analizę, bo
    studiować tego nie
    mam zamiaru.
    > Inna sprawa, że większość tych "pierdzistołków" (jak to określiłeś) jest jednak
    potrzebna.
    Martwisz sie o stołek?
    Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?
    Ja nie o tym że urzędnicy są potrzebni, tylko o ich lawinowym rozmnażaniu się i
    bardzo dużych
    obciążeniach.
    Czy Ty odwiedzasz czasami jakieś urzędy? Np. US, ZUS, UM? Ale nie na parterze przy
    okienku, tylko na
    pietrze w ich pokojach? Bo ja tak z racji prowadzenia DG. Może kiedyś film pokażę co
    robią w
    godzinach pracy, pracy której dla nich po prostu nie ma. A stanowiska są. Farsa. Ale
    gdzieś kolesi
    córeczki i synków trzeba upychać jak sie ma możliwość i przyzwolenie partii i
    systemu.

    Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani sprawdza w kompie
    czy składki sie
    zgadzaja z pitem, potem podaje pita drugiej pani, ta druga pani przykłada pieczątkę i
    oddaje kopie
    pita.
    Ile takich "potrzebnych" drugich Pań jest w Polsce na które muszę zapierdalać?
    > To nie rząd zatrudnia ludzi. Zapomniałeś nawet o tym, że administracja publiczna to
    nie tylko
    > administracja państwowa.
    No co Ty za bzdety wypisujesz. Przecież taka jest polityka PO.
    > Znaczy wycofamy się z EU, zamkniemy gospodarkę (no i ludzi) na terenie Polski
    (odcinając się od
    > reszty świata) i zaczniemy działać niezależnie na własnym poletku z ropą łupkową i
    elektrowniami
    > wiatrowymi?
    Nie.
    Wystarczy mieć fachowców na miejscu którzy nie dają sie dymać i wciskać sobie kitu, a
    nie
    niekompetentnych posrańców łasych tylko na unijną wypłatę, którzy dają tam dupy na
    lewo i prawo w
    każdej dziedzinie. Robią z tymi posrańcani co chcą. A posrańcy tylko liżą unijnym
    wyjadaczom rów i
    zadowalają się ochłapami. Żenada i wstyd.

    Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.
    --
    Krzysiek