  • Data: 2012-01-30 22:41:28
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg napisał(a):
    > No pewnie, przecież to niewygodne i przeczy Twoim teoriom.
    Wierzysz w to? Oficjalnie z trendem niemiecko-francuskim o ograniczeniu wydatków w
    sferze budżetowej
    zredukują oficjalnie jakiś tam %, a jak zwykle po ciuchu utworzą 2 inne procenty.
    Odpal sobie ten wątek za rok w formie przypomnienia to sie przekonasz jak będzie z tą
    moja teorią.
    > Przepiękne. Dałeś jakąś propagandową przeklejkę, ale materiałów źródłowych nie masz
    zamiaru nawet
    > przejrzeć. Typowe.
    Opieram sie na materiałach źródłowych.
    Źródło GUS, "Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w IV kwartale 2007
    r.",
    "Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w I półroczu 2010 r." oraz na
    wypowiedzi prof.
    Krzysztofa Rybińskiego, rektora Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w
    Warszawie.
    > ...] ale nie znaczy to, że winą będę obarczał aktualny rząd, czy wiatr od wschodu.
    Pana Boga? Unię europejską?
    > Zapytałbym Ciebie o kwalifikacje w ocenie ich liczby, ale sobie daruję.
    Dlaczego? Podałem j.w.
    > Zaraz, zaraz - twierdziłeś (sugerowałeś), że to "PO-paprańce" zatrudniają tych
    urzędników. Ja
    > Tobie wskazuję, że Twoja sugestia jest błędna, a agresja bezpodstawna.
    To może inaczej.Za jej kadencji przybyło ich o ponad 60 tyś.
    > A cóż Ty tam robisz z racji prowadzenia działalności, że masz z nimi aż tyle
    kontaktów i
    > dodatkowo większość negatywnych?
    Kilka razy w roku ich odwiedzam bo czasami oni tęsknią za mną.
    > Napieraj. Tylko podaj kto ich zatrudnił.
    System utworzony po okrągłym stole.
    > Partii i systemu - chyba się popłaczę ze śmiechu. Jeszcze napisz, że nepotyzm i
    inne podobne to
    > wymysł komunistów :)
    Czy to ważne czyj wymysł? Ważne że jest na to bezczelne przyzwolenie.
    > To nie wysyłasz tego pocztą? Zresztą pewnie ta druga pani odpowiada za
    "akceptację".
    Nie wysyłam, bo na poczte mam dalej niz do US.
    Jasne że ta pani odpowada za akceptację. Jak by nie mogła ta pierwsza przy
    sprawdzaniu wpłat
    zaakceptować. Parodia chorego państwa.
    > Jasne. Popatrz sobie na administrację samorządową, a później płacz, jakie to PO
    złe...
    A czy Państwo przypadkiem nie posiada możliwości nadzorowania poczynań samorządów?
    > Skoro nie, to przestać opowiadać bzdury, że w zakresie cen paliwa rząd ma jakieś
    większe pole do
    > manewru. Ceny są wypadkową sytuacji na świecie itd. Tak naprawdę nie ma na co
    narzekać w tej
    > materii, choć nie twierdzę, że jest tak jak bym chciał.
    Mnie chodzi o wysokość akcyzy, podatków i marżę polskich rafinerii.
    Dlaczego polscy politycy nie poruszają dyskusji na forum UE na temat zmiany systemu
    "minimum
    akcyzowego" do którego mają prawo?

    Marże polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzedaży diesla są o połowę
    wyższe, a w
    przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rząd to toleruje?
    > Żenadę i wstyd to możesz raczej przypisać swoim wypowiedziom, które są przekładem
    jakieś
    > zaślepienia, braku zrumienia pewnych mechanizmów oraz braku wiedzy w zakresie
    omawianym.
    Moja wiedza jest na tyle wystarczająca by być świadomy tego, że polak potrafi dymać
    tylko
    drugiego polaka.
    Ciekawe czy dożyje czasów gdzie polak będzie dbał o interesy drugiego polaka i w
    obronie tych
    interesów wydyma niemca lub francuza.
    > i działaniom - takim jak protest, który popierasz.
    Ja go popieram bo jest w słusznej sprawie. Ale on nie jest po mojej myśli, bo nie ma
    szans na
    realizacje postulatu z tytułu braku możliwości wyeliminowania z udziału
    nieodpowiedzialnych ludzi.
    Firmy transportowe muszą się zaangażować to będą efekty.
    No a
    --
    Krzysiek