  • 21. Data: 2010-12-19 16:07:08
    Temat: Re: Pali najmniej.
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Zaimponowałeś mi, tego nie potrafi nawet moja ekologiczna Toyota Prius!
    > Wiesz może, czy ta Corolka posiada Ekologiczny Certyfikat Unii
    > Europejskiej (E.C.U.E.)?

    nie mam pojęcia. auto jest z 2006 roku no i najważniejsze.... "w automacie"
    :)))
    pzdr
    GL

  • 22. Data: 2010-12-19 17:25:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "syntax error" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Nawet w te okrutne mroźne dni?;-)

    Tego nie wiem, pewnie więcej. Ale dane powyżej z kilku tankowań, dlatego
    pewne. Samochód siostry, to z jej relacji, jeździ we wrocławskich korkach.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2010-12-19 18:47:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Czesław wrote:

    > Witam,
    >
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak
    > smok, koszt do 30 tyś. zł?

    Ja teraz tak kombinuję nad zestawem: Forester 2,5 turbo na trasy i
    wyjazdy + Corsa 1,3 cdti na miasto.

    Znaczy pierwotnie miał być sam forek, ale jak pogadałem z ludźmi
    ile to potrafi spalić po mieście, to coś jak ta Corsa jako miejski -
    musowo ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2010-12-19 19:03:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-19 17:25, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "syntax error" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Tego nie wiem, pewnie więcej. Ale dane powyżej z kilku tankowań, dlatego
    > pewne. Samochód siostry, to z jej relacji, jeździ we wrocławskich korkach.

    To jeszcze podaj coś informacyjnie o silniku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-12-19 19:31:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 15:13:09 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Lupo 3L też miało ten silnik. I jakoś nie chciało palić w zgodzie ze
    > swoją nazwą.

    Tyle to palą gdyńsko/gdańskie diesle, w automacie, z wybitą szyba, bez
    ABS`u - więc o co Ci biega człowieku?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 26. Data: 2010-12-19 20:56:35
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    napisał(a):

    > Lupo 3L też miało ten silnik. I jakoś nie chciało palić w zgodzie ze
    > swoją nazwą.
    No dobra, przebijam :)
    <http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_1-litre_car

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 27. Data: 2010-12-19 21:31:53
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Czesław" <g...@s...ok> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?

    kup sobie cos ze stajni reno 1,9DCI dostarcza wiele wrazen ;) i nie mam tu
    na mysli wrazen z jazdy haha
    slyszaken tezm ze sa przypadki, gdzie te silniki sie nie psuja, no ale
    wiadomo po co wtedy komu renault.

  • 28. Data: 2010-12-19 22:49:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 19 Dec 2010 12:56:32 GMT, to napisał(a):

    > No pewnie, po co komu tyle kończyn...

    Po co zakładać że będzie się wjeżdżało w coś innego niż garaż? Bez
    sensu...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2010-12-20 01:19:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ielhe8$2t1$1@news.dialog.net.pl...

    > To jeszcze podaj coś informacyjnie o silniku.

    W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec ze
    zmiennymi fazami.

  • 30. Data: 2010-12-20 07:22:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Po co zakładać że będzie się wjeżdżało w coś innego niż garaż? Bez
    > sensu...

    A znasz kogoś, kto miał wypadek i zakładał, że będzie go miał?

    --
    ignorance is bliss