  • 31. Data: 2010-12-20 08:37:11
    Temat: Re: Pali najmniej.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4d0ea11c$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...
    > W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec ze
    > zmiennymi fazami.

    Produkowany w Polsce ;-)
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 32. Data: 2010-12-20 10:24:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-20 08:37, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Produkowany w Polsce ;-)

    To ja już może nie będę pytał co to za "wrocławskie korki" ... ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2010-12-20 10:24:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 20 Dec 2010 06:22:48 GMT, to napisał(a):

    > A znasz kogoś, kto miał wypadek i zakładał, że będzie go miał?

    Patrząc na drogi - jest pełno ludzi którzy zakładają że będą mieli
    wypadek.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-12-20 10:44:21
    Od: " " <b...@g...pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

    > Ĺ&#65533;rednio? trasa?? miasto??
    > Ĺťony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D
    > pzdr
    > GL

    Czolem, potwierdzam, Rollka Vagon 1.4 D4D trasa ponizej 5 ;), w wawce (korki,
    czeste bezsensowne swiatla, masa tumanow nie umiejacych plynnie jezdzic) wynik
    z ostatniego tygodnie, czyli dosc zimno 6.2l ;) na BP ultimate, na Vervie
    6,7l.z przed 3 tygodni ;).

  • 35. Data: 2010-12-20 14:16:18
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?
    audi A2 z silnikiem 1,2
    do miasta ideal 4l.
    pozdr.
    gr

  • 36. Data: 2010-12-20 15:12:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w
    > nie mam pojęcia. auto jest z 2006 roku no i najważniejsze.... "w
    > automacie" :)))

    Zalezy co za automat i jaka noga.
    Jak ma blokowane sprzeglo hydrauliczne (konwerter) to w spokojnej
    trasie moze sie wykazac lepszym doborem biegu niz kierowca.

    Ale pozniej sie okazuje ze jak kierowca uzywa pedalow, to jakos
    kiepsko mu to wychodzi ..

    J.

  • 37. Data: 2010-12-20 15:52:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Patrząc na drogi - jest pełno ludzi którzy zakładają że będą mieli
    > wypadek.

    Chodzi Ci o tych, co jeżdżą szybciej niż Ty? Kwestia samochodu i
    umiejętności, jak ze wszystkim.

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-12-20 16:10:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 20 Dec 2010 14:52:04 GMT, to napisał(a):

    > Chodzi Ci o tych, co jeżdżą szybciej niż Ty?

    Niekoniecznie. Ale też, z tym że oczywiście nie wszystkich.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 39. Data: 2010-12-20 16:20:06
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 01:19, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:ielhe8$2t1$1@news.dialog.net.pl...

    > W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec ze
    > zmiennymi fazami.
    I brzmi jak odkurzacz lub blender wlozony do metalowej beczki :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 40. Data: 2010-12-21 08:39:24
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 09:20, fuen pisze:
    > bezsprzecznie
    > VAG (polo, fabia, ibiza) 1,4 tdi
    > oraz
    > FIAT ( punto, idea, linea, corsa, astra ) 1,3 JTD (cdti )

    Witam

    Fabia 1.4 TDI wcale nie pali tak malo. Ja sie zamykalem w ok. 5.5 L/100
    km (trasa 60%, miasto 40%) a jezdze spokojnie i bez deptania. W dodatku
    ten silnik ma 3 cylindry, slaby jak kot a po dluzszej jezdzie rozrywa Ci
    glowe - glosny.

    Pozdrawiam
    Xiant