  • 11. Data: 2010-12-19 10:12:03
    Temat: Re: Pali najmniej.
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin smiechu

    > Kiedyś było takie coś jak citroen AX (?) z silnikiem diesla coś ok 1,5
    > (1.1?) paliło ponoć na trasie poniżej 3 a w mieście poniżej 4 l/100 km
    > Chyba jeszcze w Indiach produkują.

    Przy stłuczce skraca o nogi. Albo nawet nie tylko.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-12-19 10:13:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin glang

    > średnio? trasa?? miasto??
    > Żony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D

    Zaimponowałeś mi, tego nie potrafi nawet moja ekologiczna Toyota Prius!
    Wiesz może, czy ta Corolka posiada Ekologiczny Certyfikat Unii
    Europejskiej (E.C.U.E.)?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-12-19 13:33:50
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    > Przy stłuczce skraca o nogi. Albo nawet nie tylko.

    Wiem o tym ale nie było wymagań w tym zakresie.
    pozdr
    smiechu

  • 14. Data: 2010-12-19 13:56:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin smiechu

    > Wiem o tym ale nie było wymagań w tym zakresie. pozdr

    No pewnie, po co komu tyle kończyn...

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-12-19 14:08:33
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W tej cenie kupisz nowego C1 lub 107 z wyprzedaży rocznika, zużycie paliwa
    > przy delikatnej jeździe jest zaskakująco małe.

    Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 16. Data: 2010-12-19 14:26:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-19 09:20, fuen pisze:
    > bezsprzecznie
    > VAG (polo, fabia, ibiza) 1,4 tdi
    > oraz
    > FIAT ( punto, idea, linea, corsa, astra ) 1,3 JTD (cdti )

    1.5dci, 1.4hdi i 1.6hdi też potrafią spalić mało.
    Wszystko zależy od tego, w czym dany silnik siedzi. I od nogi użytkownika.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2010-12-19 14:39:43
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 09:20:06 +0100, fuen napisał(a):

    > bezsprzecznie
    > VAG (polo, fabia, ibiza) 1,4 tdi
    Bylo jeszcze cos takiego jak A2 1.2TDI. Chyba bedzie trudne do
    przebicia :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 18. Data: 2010-12-19 15:13:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-19 14:39, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Bylo jeszcze cos takiego jak A2 1.2TDI. Chyba bedzie trudne do
    > przebicia :)

    Lupo 3L też miało ten silnik. I jakoś nie chciało palić w zgodzie ze
    swoją nazwą.

  • 19. Data: 2010-12-19 15:22:12
    Od: "syntax error" <n...@m...com>

    > Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

    Nawet w te okrutne mroźne dni?;-)

    --
    Got VTi?

  • 20. Data: 2010-12-19 15:27:33
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2010-12-19 00:31, Filip KK pisze:

    > TO strasznie dużo pali.

    Mam też Cordobę '95 1,8 beznyna i pali 8-9 :) więc Skoda mało pali :D

    --
    Dominik