  • 1. Data: 2010-12-18 23:27:02
    Temat: Pali najmniej.
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    Witam,

    jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok,
    koszt do 30 tyś. zł?
    --
    Kosmaty

  • 2. Data: 2010-12-18 23:38:05
    Temat: Re: Pali najmniej.
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2010-12-18 23:27, Czesław pisze:
    > Witam,
    >
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok,
    > koszt do 30 tyś. zł?

    Temat rzeka.
    Ja jeżdzę Octavką 1.9 TDI z 2007 roku, średnio 6l/100km min 4l/100km

    --
    Dominik

  • 3. Data: 2010-12-19 00:31:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-18 23:38, Dominik pisze:

    > Temat rzeka.
    > Ja jeżdzę Octavką 1.9 TDI z 2007 roku, średnio 6l/100km min 4l/100km

    TO strasznie dużo pali.

  • 4. Data: 2010-12-19 00:42:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > TO strasznie dużo pali.

    Sam dużo palisz. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-12-19 00:49:05
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Czesław" <g...@s...ok> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?

    wiem gdzie jest Sierra, wieksza od smarta, a palenie rzuciła całkowicie :)

    Jacek

  • 6. Data: 2010-12-19 01:31:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-19 00:42, to pisze:

    > Sam dużo palisz. ;)

    Ja nie palę. :)

  • 7. Data: 2010-12-19 07:57:57
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Czesław" <g...@s...ok> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?

    Kiedyś było takie coś jak citroen AX (?) z silnikiem diesla coś ok 1,5
    (1.1?) paliło ponoć na trasie poniżej 3 a w mieście poniżej 4 l/100 km
    Chyba jeszcze w Indiach produkują.
    pozdr
    smiechu

  • 8. Data: 2010-12-19 09:15:35
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Czesław" <g...@s...ok> napisał w wiadomości
    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?

    W tej cenie kupisz nowego C1 lub 107 z wyprzedaży rocznika, zużycie paliwa
    przy delikatnej jeździe jest zaskakująco małe.

  • 9. Data: 2010-12-19 09:20:06
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    bezsprzecznie
    VAG (polo, fabia, ibiza) 1,4 tdi
    oraz
    FIAT ( punto, idea, linea, corsa, astra ) 1,3 JTD (cdti )

  • 10. Data: 2010-12-19 09:57:52
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt
    > do 30 tyś. zł?

    średnio? trasa?? miasto??
    Żony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D
    pzdr
    GL