  • Data: 2012-04-17 22:02:01
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:1nqjogxwqr0w9.dlg@myjk.org...

    > Nie, nie spotka mnie, bo mam kompletnie inne
    > podejście do tematu, a ponadto wyciągam wnioski, m.in. z błędów ludzi
    > takich jak wy.

    > Łi.

    Tylko jedna uwaga - nie rozumiesz, bo nie dociera do Ciebie slowo pisane.
    Skad przekonanie, ze ja popelnilem bledy, ktorych Ty niby masz uniknac, a w
    szczegolnosci, ze uzywalem przemocy w stosunku do swoich dzieci? Chyba z
    tego, ze wszyscy dookola Ciebie to debile bijacy dzieci, a Ty jestes
    jedynym genialnym ojcem.
    Moje "blednie wychowane" dziecko wlasnie konczy dwa fakultety (studiowala
    rownoczesnie na trzech kierunkach, ale od czerwca jest magistrem na
    pierwszym z nich), ma wiele zainteresowan i nigdy nie miala problemow
    spolecznych (utrzymuje np. zywy kontakt z prawie cala klasa licealna). To
    tak, zebys wiedzial, jakich bledow unikac, supertato :-P

    --
    Axel