  • Data: 2012-04-13 23:14:33
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 Apr 2012 22:41:05 +0200, 'Tom N'

    > Podsumowując -- Twoje dziecko ma 3 lata i nie dostało klapsa.
    > Jeśli Usenet sie uchowa, to podzielisz się osiągnięciami za rok, dwa,
    > dziesięć, piętnaście...

    Już AFAIR rok (czy dwa?) temu dostałem podobne zadanie na pręgu. Też mi
    dyskutanci wróżyli, że jak dziecko dojdzie do przedszkola to mi się
    dostanie za to "wychowanie bez klapsa", że będzie coraz trudniej, etc. Póki
    co jest łatwiej niż było kiedyś -- mniej pracy, łatwiej uzyskać
    porozumienie.

    > /Otszy mnie wypadły/ z tej prostoty...

    Zauważyłem, ale już po fakcie. :P Tymczasem poruszyłeś mocniej, spojrzałem
    na menu, a tam "sprawdzanie pisowni" -- włączyłem i nawet wygląda na to, że
    działa całkiem dobrze w tym 40tude. Dzięęęki. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*