  • Data: 2012-04-14 08:51:48
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:30:58 +0200, Myjk napisał(a):
    > Fri, 13 Apr 2012 23:34:04 +0200, J.F.
    > Przede wszystkim zwraca otrzymaną od rodziców energię w stronę innych
    > (głównie dzieci). Czyli jak rodzice, wybiera rozwiązania siłowe (lub
    > wrzask) pomimo, że często nie ma zupełnie ku temu sensownego powodu. Po
    > prostu stwierdza, że skoro ktoś robi coś źle (tzn. nie po jego myśli), to
    > trzeba go sprać, albo nakrzyczeć. Dla odmiany moje dziecko próbuje, w miarę
    > swoich możliwości oczywiście, dyskutować, prosić, wymienić zabawkę na inną
    > z zaznaczeniem, że zaraz odda i tak do skutku, albo jak się znudzi

    Czyli siostra produkuje kierownika lub wojskowego, a ty przedstawiciela
    handlowego :-)

    I o to w tej dyskusji mniej wiecej chodzi - jakie sa granice "wladzy
    rodzicielskiej" - i czy nalezy ci odebrac dziecko, bo wychowujesz je na
    potulne ciele ? :-)

    Ze palic przy dziecku nie nalezy to sie mniej wiecej zgadzamy, ale zeby z
    tego nie wyszlo ze potem ci dziecko zabiora bo mu dales CocaColi, albo np
    bo nie karmisz szpinakiem przynajmniej dwa razy tygodniu.

    > -- ale
    > rozwiązań siłowych nie stosuje. Generalnie dzieci idealnie odbijają głównie
    > zachowania swoich rodziców i nie trzeba lat doświadczeń by to dostrzec i
    > wykorzystać.

    I jak dziecko sie kladzie na chodniku i nie wstanie poki mu cukierka nie
    kupisz, to podpatrzylo od rodzicow ?
    Sieci neuronowe dobrze odkrywaja pewne zaleznosci na przykladzie wlasnym,
    nie musza miec obcych wzorow :-)

    J.