  • Data: 2012-04-13 22:31:15
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 22:18, Myjk pisze:
    > Fri, 13 Apr 2012 20:38:33 +0200, Artur Maśląg

    > Gdybym błądził, to nie byłbym w stanie z powodzeniem stosować tej teorii w

    ROTFL

    > praktyce. Tajemnicą poliszynela niech pozostanie, dlaczego cię to tak
    > bardzo boli.

    Dobre. Potwierdzasz tylko, że swych teorii merytorycznie obronić nie
    potrafisz, za to łatwo Ci przychodzi argumentacja ad personam
    i sugerowanie innym różnych rzeczy/zachowań, które by pasowały do
    Twoich teorii o ich "upośledzeniu". No, ale to już wcześnie dało się
    zauważyć. Popracuj trochę nad...

    > Nie, nie zagubiłem się -- zwyczajnie wyciąłeś rzecz NAJWAŻNIEJSZĄ z tego
    > akapitu, bez której wyszedł ci wygodny fakt, manipulancie. Stąd EOT.

    No popatrz - wskazałem Ci brak konsekwencji w stosunku do
    wcześniejszych wypowiedzi, a Ty mnie manipulantem nazywasz i szczujesz
    EOT? Masz rację "Ponownie powtarzam" świadczy o moim wycinaniu, a nie
    o Twojej wypowiedzi?

    Wszystkiego dobrego :)