  • Data: 2015-12-07 17:05:50
    Temat: Re: Pakowanie struktur
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, December 7, 2015 at 4:22:44 PM UTC+1, witek wrote:

    > kazdy bełkot da sie zapisać.
    To nie jest bełkot, tylko typowy zapis binarnych danych.

    > Chodzi o to, żeby go potem ktoś umiał zrozumieć przy odczycie.
    Bez dokumentacji to czasami protokół tekstowy ciężko zrozumieć.

    > Zapisywanie całej stuktury w ten sposób to nie jest dobry pomysł.
    Jest dobry, ale nie idealny, ma swoje zalety i wady.

    > Proponuję ci przy okazji małej zmiany dorzucić jakis wskaznik w strukturze.
    Jakby się uprzeć, to nawet by działało - wystarczy że wskaźnik będzie
    aktualny. Ale po co stosować takie rozwiązania? Przed chwilą na zwykłe
    write mówiłeś że to bełkot, a teraz chcesz do struktur zapisywanych w
    pliku wkładać wskaźniki???