    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Date: Sat, 28 Mar 2009 09:32:34 +0100

    Chris pisze:

    > Oczywiście, chyba każdemu z nas taka interpretacja odpowiada :)

    no właśnie niekoniecznie taka interpretacja byłaby korzystna dla
    wszystkich ;)

    jeśli by się pakiet odnawiał z automatu do rodziny powedrowałyby
    startery naładować za 50pln aktywować jeden pakiet i na 10 miesięcy
    telefon praktycznie bezobsługowy z mojej strony a zapewniający stały i
    tani kontakt w rodzinie ;) a tak to trzeba by aktywować pakiety ręcznie
    (da się zdalnie? czy trzeba z telefonu?)

    I jeszcze jedno pytanie ale to już pewnie sprawdzone przez praktyków:
    Jaka jest prawdziwa ważność minut za przychodzące? W regulaminie jest 30
    dni. Ale czy każda minuta ma swoją wartość czy tak jak z doładowaniami
    każda otrymana minuta wydłuża okres ważnośći tych minut o 30 dni. Chodzi
    mi o sytuację kiedy powiedzmy 5 kwietnia odbierzemy godzinną rozmowę za
    co dostaniemy 30 minut ważnych 30 dni czyli do 5 maja. Jeśli 1 maja
    odbierzemy kolejną godzinną rozmowę za co otrzymamy kolejne 30 minut to
    czy 6 maja będzie 60 minut czy tylko 30 o ile nie było przeprowadzonych
    rozmów wychodzących

    pozdrawiam