  • Data: 2009-03-17 12:57:43
    Temat: Re: Padnięty Seagate Barracuda
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż - jednak wygląda na to że trzeba poszukać elektroniki. Dysk nie
    > jest wykrywany przez żaden kontroler :-(

    IIRC komus udala sie aktualizacja firmware bez wykrywania dysku.

    Dysk podpiety pod pierwszy kontroler jako JEDYNY naped
    w systemie, komp podniesiony z pena czy innej dyskietki.

    Rzecz zdaje sie dotyczyla tej ostatniej wadliwej partii dyskow,
    z tym, ze moge sie mylic... pamiec juz nie ta. :/

    A tak swoja droga - ja bym sie nie przejmowal... Gdyby na tym
    dysku byly jakiekolwiek wazne dane to kolega na pewno mialby
    ich kopie.*

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    (*) Tak, to byla zlosliwosc. ;)