  • Data: 2015-01-10 11:05:07
    Temat: Re: Padła mi klawiatura ...
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2015 o 22:16, Irokez pisze:

    > To kup coś porządnego klasy jak z tamtych lat.
    > http://cherrycorp.com/product-category/professional-
    office/
    > Chociażby ta pierwsza z brzegu, waga 0,8kg, wykonanie wzorcowe.
    > Używamy też wersji industrial, ale tylko ultraslim i są niezbyt wygodne.
    > Ale nie do zajechania.

    No właśnie myślałem, że kupuje coś porządnego, bo to następca tego
    modelu co mi długo służył.
    Tu są te klawiatury:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Natural_keybo
    ard

    Ta pierwsza to podobna do tej u góry (Natural Keyboard Elite), ale miała
    normalny układ klawiszy strzałek, a ta lipna to ta u dołu (Natural
    Ergonomic Keyboard 4000). Kiedyś Microsoft miał dobrą opinię co do
    jakości produkowanego sprzętu, nie myślałem, że tak się opuszczą.
    Teraz jest jeden problem, który mi uświadomił sprzedawca jak prosiłem,
    żeby mi wybrał porządną drukarkę prywatnie. Powiedział, że to nie
    możliwe, bo jak wiadomo, że dany model jest niezawodny, to już jest
    niedostępny.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl